Alla inlägg den 1 maj 2012

Av bfalk - 1 maj 2012 17:03

Äntligen har solen kommit hit, jag hoppas den är här för att stanna. Jag märker på en gång hur mycket bättre jag mår när den är framme. Dock så blåser det rätt oskönt, mindre bra. 

Måste bara berätta att jag klarade av cyklingen både igår och idag. Men trodde jag skulle få en mindre hjärtattack. Tyckte folk kollade lite konstigt på mig. Men det är väll fan inte normalt att tycka om att cykla. Faaaan va ont jag fick precis överallt. 

Och att bo på ena sidan berget och ska till andra berget säger väll allt. Fanskap alltså. 

Men är dock ganska stolt att jag klarade det, även fast det tog 50 min.. Fick gå lite, med gummibenen.

Ska försöka att börja cykla/gå till jobbet, det går bättre att jobba faktiskt och man blir piggare och känner sig hurtig. Det verkar vara inne med sånt. 

Och jag måste säga att det var skönt att slippa bakisheten. Nu har jag varit nykter, antagligen, snart 2 månader. Har ju druckit nån cider sådär, men inte festat på riktigt. Och på nått skumt vis känns det bra. Men det där kommer ju skita sig, snart är det sommar..


När jag kom hem så sov jag bara 2 timmar, sen gick det inge mer. 

När jag gick upp käkade jag sedan har jag suttit ute tills nu typ. Helt sjukt. Flera timmar. Har glott på när mamma fixat på verandan och sånt skoj.

Men hennes käre sambo satte nu på nån jäkla skit musik, så sprang snabbt in på rummet och satte igång Manson's nya. Love it.

Snart ska jag käka köttfärssås, och förmodligen bli trött och däcka tidigt. Längtar till imorgooooon! Men eftersom jag är en hemlig jävel så säger jag inget :)

Puss.


Här får ni en "bildbomb" från idag då:


         

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards