Alla inlägg den 7 maj 2012

Av bfalk - 7 maj 2012 21:37

Jag har precis sett allt. 

Alla.

Penisar.

Jag har precis sett alla penisar som tillhör gubbarna i Mötley Crüe.


Jag vet inte om jag fått psykiska men av detta,men det lär visa sig. Det var penisar överallt, så jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta.

Ännu en gång har tumblr visat mig, precis allt som går att visa. 

Jag har sett nån bild på Nikki Sixx nångång, men trodde allt var fejk. Men efter att nu har sett ungefär 20 bilder på varje bandmedlem så tror jag inte att det var fejk. 

Och inte helt otippat såg jag hemska bilder på Vince, I EN CAM! Vem fan tar bilder naken på sig själv, för det första? Och om man är rockstjärna?! Seriöst. Tur man inte har så mycket respekt för Mr. Neil ändå.. 


Nej, det här var för mycket för lilla mig.

Men kan ju säga grattis till Tommy Lee. Nu förstår jag varför flickorna flockas runt dig. Dom lyckliga asen.


Över and ut.



Kommer jag någonsin kunna titta normalt på dom..? Det lär tiden utvisa.

Av bfalk - 7 maj 2012 07:30

      

Godmorgon alla fina människor där ute.

Idag är det början på en ny vecka, även kallad måndag. Och idag jobbar jag! Jag får äran att jobba med min mamma, skönt som fan. Hon ska även bjuda mig på både lunch och middag, så snällt. Det är bra härligt att slippa göra matlådor måste jag säga..

Efter jobbet ska jag pallra mig ner till lägenheten på Södermalmen. Att leva i en kappsäck har nu satt sina spår, men jag får försöka hålla ut ett litet tag till! Jag antar att jag måste tvätta och städa lite. Jaja, har hört att damer är bra på det så måste väll bevisa det. 


Fan vad trött jag är föresten. Jag låg och tänkte och tänkte jätte länge igårkväll/natt och kunde inte sova, sedan kom jag på att det skulle vara värsta fullmånen just igår så det var väll därför.. Såklart att månen blir full när jag ska upp och jobba tidigt. 

Puh.

Nu ska jag röra mitt fläsk mott bussen.

SEEEEEEE YAAAAAAA! Puss.


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards