Alla inlägg den 13 maj 2012

Av bfalk - 13 maj 2012 16:51

Och så sitter man här igen. Min ursäkt just nu är att jag har lite tråkigt och väntar på AIK matchen. Om en halvtimme är det dax, oooohhh.. 

Idag har jag jobbat med söta mamma, det gick bra som vanligt när vi jobbar ihop. Synd bara att vi nästan aldrig får jobba tillsammans. 

Dagen slutade dock rätt dåligt då min mage sa ifrån, riktigt rejält. Fick jätte ont, den svällde upp och jag började må illa. Jäkla skit mage. Jag hoppas verkligen inte det är något fel igen, men jag har känt att det ännu inte är bra med den.. Tur i oturen så ska jag ju till VC imorn ändå, då får min läkare kolla på den och kanske ta något prov. 


Så snart matchen börjar ska jag lägga mig ner i sängen, eftersom jag har så ont orkar jag inte göra så mycket. 

Jag hoppas det bara är nått för idag, jag vill ju må bra och va glad alltså :)


Jag har även börjat kolla på allt som ska köpas till min blivande lägenhet. Fattar inte hur jag ska komma ihåg allt, och hur pengarna ska räcka. Jag är ju inte den där personen som är duktig på att spara slantarna jag tjänar ihop..

Nu, nu har jag nog sagt mitt för idag för jag kommer inte på något mer att skriva om jag ska vara ärlig.


Puss.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards