Alla inlägg den 14 maj 2012

Av bfalk - 14 maj 2012 09:00

 

Nu ska jag iväg till VC, förhoppningsvis kan min läkare hjälpa mig med problemet jag har. Jag har ett hemskt "ärr" efter den hemska sjukdomen jag hade för flera år sedan och det gör fruktansvärt ont. Jag tycker dom borde ta bort det på nått sätt. Sedan får jag se om jag hinner prata om min käre mage.

Efter besöket där ska jag handla lite saker och sedan knata hem, för att sedan försöka sova! Hur nu detta ska gå, är ett mysterium.. Det var längesen jag jobbade natt nu och har en vanlig dygnsrytm. Men tackar man ja till pass så måste man försöka sova iallafall. 

Eftersom det är så ljust ute nu hade jag verkligen behövt en sån där grej man tar över på ögonen så det blir mörkt, men eftersom jag inte har en sån måste jag improvisera och ta en bandana och ha för ögonen. Haha, det lär ju se himla festligt ut men förhoppningsvis blir det mörk och jag kan somna lite bättre!

Jag återkommer med detta om hur det har gått.. Kommer ens John Blund på dagen? 


Igår så påbörjade jag en handlarlista till lägenheten.. Det blev en lång lista och jag vet inte ens om jag har tagit allt. Jag och mamma kom på att jag kan börja handla redan nu, sånna där småsaker till kök och badrum så man inte tar allt på en gång och det känns som det blir dyrare. Sedan blir det väll tunga grejer sist, som soffa då. När jag skrev kontraktet så tänkte jag bara "aaaaaaaaaaaah en egen lägenhet!!" - efter några timmar kom jag på allt som behövs. Jag hoppas verkligen någon ur min kära familj kan vara med och sponsra, det vore snällt. Jag lovar att jag ska vara snäll och duktig i flera månader, minst!

Men åh vad jag längtar, jag antar att jag kommer hinna skriva det tusen gånger innan jag verkligen flyttar in.


Nej, nu är det nog för denna måndag. 


Puss.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards