Alla inlägg den 24 maj 2012

Av bfalk - 24 maj 2012 21:47

När det var 30 sekunder kvar av matchen slog han till, den där Victor, och AIK vann med 1-0 hemma på Råsunda mot Gays. Detta var också den sista matchen - för nu är det uppehåll för att EM ska spelas. Helt ovärt om du frågar mig, kommer sakna Gnaget ju! Men nu kanske några spelare blir friska och kommer tillbaka med ny luft, nya tag och gör massor med mål/räddningar!

Och jag kan inte beskriva vad skönt att de tog 3 poäng, jag och mamma sprang mot varann och fann varandra i en skrikande kram.. :)


 


Måste bara berätta att jag gjorde det dumma beslutet att inte ta av mig skorna idag på jobbet. Detta resulterade i ca 10 blåsor på tår och hälar samt blödande sår. DET GÖR ONT.

Så, nu ska jag glo på film!

AIK
Av bfalk - 24 maj 2012 08:45

 

Så, nu har jag precis fixat mig. Snart ska jag ner på stan för ett möte på AF, får se om det var ens värt att skriva in sig där. När det är klart blir det raka vägen till jobbet för ett till möte. Inatt drömde jag om Bam Margera, träffade han på ica långt uppe i nått fjäll. Haha, jag gillar mina drömmar ibland. Idag är jag sjukt trött också, vet inte hur jag ska klara av denna dag.. Hade väldigt gärna sovit några timmar till.

Sedan ska jag äntligen få lite ledighet, ska käka middag på stan med familjen. Trodde dock att det bara skulle vara vi tre, men men man får ju då aldrig som man vill.. Blir galen, hoppas maten är god iallafall. Efter middagen ska jag och mamma (förhoppningsvis) gå på bio själva. Vi vet inte vart vi ska äta middagen och inte vilken film vi ska se.. Men det löser sig nog när man står där!


Och igår när jag städade gjorde jag illa mitt öra som fan. Jag skulle lägga massa tidningar uppe på en garderob, det blev för tungt och det åkte ner lika fort och på mitt öra?! Gjorde svin ont och jag kunde inte sluta svära. Mitt humör är inte det roligaste när jag jobbat natt. Och det där med att tänka innan man gör saker är inte heller min starkaste sida.


Nej, nu ska jag dricka upp mitt te!

Puss.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards