Alla inlägg den 5 juni 2012

Av bfalk - 5 juni 2012 15:32

Idag har jag ont i mina skit leder och min pollenallergi är sjukt jobbig idag också. Jag nyser, snorar, kan knappt gå - det lär se fint ut. 

Jag trotsade detta och åkte ner på stan, för att gå till frissan och raka min skalle. Nu ser jag ut som ett skinhead, en halv sådan såklart. Eftersom jag är så hård har jag även ett ärr på skallen, efter att ha åkt inlines i tvättstugan och kört rakt in i ett elskåp.. Hård vare ja..


Nu sitter jag där jag sitter och funderar på om jag orkar ta mig samman för att hänga med lite folk över lite alkohol och skitsnack, eller om jag blir hemma och glor på Sverige matchen istället. Svåra beslut här i livet alltså.

Nu är jag för trött för att skriva, känner jag..

Puss.


 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards