Alla inlägg den 6 juni 2012

Av bfalk - 6 juni 2012 13:25

Idag fyller vårat fina land år, eller ja.. Man firar nationaldagen iallafall! Jag vet inte riktigt vad jag tycker om vårat land längre, där medborgare och politiker tillsammans hjälper till att dra ner landet i smutsen. Vafan, man vågar ju knappt sjunga nationalsången längre. Jag tycker det är förjävligt och en skam att man inte ska få älska sitt land och få visa det. De i Norge har ju en riktig fest för att hedra sitt land, här "får vi inte" för vissa "kan ta åt sig". Skrattretande.


Idag skulle jag och mamma ha åkt ner till stan, men hon tvättar kilovis med tvätt medans jag mår som en kråka. Jag är så sjukt trött och vill bara sova och jag mår så himla illa. Om detta beror på min pollen eller att jag återigen ska till sjukhuset imorgon vet jag inte.. Nervös är jag iallafall.

Eftersom det dessutom är jätte tråkigt väder, grått och kallt samt åska så lägger jag mig tillrätta under täcket och glor på Jersey Shore.

Jag måste glömma bort alla tankar för ett tag.


 

Grattis Sverige och alla som bor i detta land, önskar samtliga en glad nationaldag!
Tankarna går ut till alla män och kvinnor som är i tjänst och hjälper landet's människor!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards