Alla inlägg den 8 juni 2012

Av bfalk - 8 juni 2012 21:30

Nu skall jag ta riktigt ledigt och dricka vin heeeela helgen! 

Nu är jag hos min kära vän Jessica, som jag inte träffat på år och dar! Jag skäms, men jag ska naturligtvis krama och pussa på henne och så ska vi snacka skit och skratta, såklart. Sedan får vi se vart kvällen leder, så att säga.

Imorgon ska jag på en fest hos Hilda, det lär bli röj det med. 


Så, jag kanske kommer vara lite off på bloggen. Men det skiter vi, det är sol, varmt och det finns vin i mängder! Hörs igen efter att jag kommit ut från koman.

Ha en fiiiiiiiiiin helg allihopa och njut av allt, helst varandra!

Puss!



     




Av bfalk - 8 juni 2012 14:00

Efter jobbet har jag hunnit med att göra massor med saker, mest för min egna skull, såklaaaart.. Fixat naglar, bytt ring i käften, köpt massa gott till helgen..

Jag älskar att det är fredag OCH ATT JAG ÄR LEDIG HELA HELGEN!! Det är helt sjukt!

Nu ska jag trycka i mig en pan pizza och sen slänga mig i duschen, inte lukta usch som den där Mange sa en gång i tiden. 

Jag skall även skriva något slags inlägg om soldaterna och alla kommentarer jag fick på det inlägget.. Tänk att det kan uppröra så många. Men inte nu, för nu är det inte tid att bli upprörd!


     

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards