Alla inlägg den 14 juni 2012

Av bfalk - 14 juni 2012 19:00

Jag är väll inte den som hakar på trender, har det några månader och sen hakar jag på nästa. Dip dye har blivit väldigt poppis och jag tycker det är riktigt snyggt - så länge det matchar och passar det övriga håret såklart! Jag gillar när det inte är alltför skrikigt, som mörk blont eller mörk rött.

Dip Dye är när man färgar topparna i en annan färg, och resten av håret är i en annan färg.

Det är alltid kul att göra något annorlunda med håret, men frågan är vilken färg som passar mitt korpsvarta hår.. 


Av bfalk - 14 juni 2012 16:05

Åhååå vilken dag. 

Det blev ändringar i schemat igår så blev tvungen att jobba vaken natt istället för att jobba klart passet till mamma. Så det kan gå va.. För det första kunde jag inte sova på dagen, jag hade ont i magen och det var soligt ute. Glodde på fotboll och för första gången i mitt liv kom jag för tidigt till jobbet så jag inte skulle missa alltför mycket av kvällsmatchen. Gud vad jag älskar fotboll! Underbart!


Redan på kvällen insåg jag att ett samtal till farbror doktorn nog skulle sitta fint. När jag slutade så hörde VC av sig och sa att det nog var bäst att jag kom in. Jag sov några timmar och åkte sedan dit! Jag har gått i som en dimma och kände mig inte så sugen på att surra med en läkare. Men det gick jätte snabbt och bra, fick en medicin och hoppas nu att detta ska försvinna! Medicinen jag fick har jag redan hunnit käka några gånger i år. Detta med magen kan ha kommit upp av min ledmedicin, min mage är jätte känslig och efter att ha ätit det i nått år så orkade den väll inte längre.. Det är alltid lika trevligt att man dämpar en smärta och så dyker en till upp.. Nu ska jag verkligen ändra min kost och mina levnadsvanor, för jag vill må bra i både leder och mage! Hejja Bella!


Att åka till vårdcentralen kan vara det tråkigaste som finns, helst när man inte är på topp. Men det finns en bra sak iallafall: jag åker förbi min lägenhet, både när jag ska dit och tillbaka. Åh, vad jag längtar! :) Nu är det inte långt kvar och jag håller verkligen tummar och tår att jag får komma in lite tidigare än bestämt.. 

Nu när jag åkt så mycket buss har jag känt rastlösheten i kroppen, jag blir galen på att inte ha musik i öronen. Det första jag har att göra på min to do list imorgon är att hämta min älskade lilla mp3 innan jag kanske råkar få ett falling down och börjar skjuta vilt omkring mig. Synd att man inte har ett vapen dock. Eftersom jag har sån musikabstinens ska jag nu slå på musik och försöka slappna av, inte stressa som dom säger.. Ikväll blir det fotboll (såklart) och en tidig kväll!

Puss.


   

Oh we meet again..

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards