Alla inlägg den 17 juni 2012

Av bfalk - 17 juni 2012 12:30

Hej å hå!

Såhär är det va, min Facebook är jätte jätte konstig. För ungefär 2-3 veckor sedan började det. 

När jag ser att någon kommenterat/gillat min status/bild så får jag inte upp det. Det står oftast att det är otillgängligt eller borttaget. 

När jag lagt upp något så försvinner det både från första sidan och på min egna sida väldigt snabbt. Saker som folk postar till mig försvinner också och kan komma tillbaka efter nån vecka. Det är likadant på datorn som på min mobil.


Det här är sjukt störigt, och folk tror väll att jag är dum i hela skallen som inte svarar på vad de skriver. 

Jag fattar inte vad det är för fel heller, någon som har någon aning? Eller någon som vet hur jag ska få till detta..??


Tacksam för hjälp och allt sånt.


/Bella, med de franska nerverna.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards