Alla inlägg den 19 juni 2012

Av bfalk - 19 juni 2012 17:16

Blir alltid lika chockad när folk reblog'ar mina bilder.. Att dom tycker dom är fina nog att ha det den just på sin sida och att de då måste finna mig fin.. Så göööölligt och det värmer i mitt hjärta!! :) Jag lägger då och då upp bilder på mig själv samt andra 'vanliga' bilder och blir även då lika glad. Tänka sig.. Det här, konstigt nog, gjorde nog min gråa dag. Det och mammas rabarberpaj.


HÄR hittar du min tumblr. Njut.


 

Av bfalk - 19 juni 2012 09:37

Det har inte hänt på flera år, men sedan inatt förändrades det. 

Jag talar naturligtvis om mig och - MYGGOR. Dessa jävlar brukar hålla sig borta från mig, men nu har de varit i farten igen. Efter några års uppehåll har de återigen börjat tugga på mig. De har bland annat bitit mig på min AIK tatuering, hoppas bläcket smakade gott fucker!

Jag hoppas de ändrar sig igen och inser att man inte ska bita mig.


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards