Alla inlägg under juni 2012

Av bfalk - 13 juni 2012 21:00

Något av mina favoriter är stjärnor (såklart) och även döskallar. Jag kan inte få nog av det! Idag när jag tittade i brevlådan så hade en ny sjal kommit hem, med döskallar. Den påminner väldigt mycket om mamma's gamla skjorta som hon köpte i London, så jag gillar den nog extra mycket för det. 

Oftast brukar jag ha sånna här runt skallen, men jag kan även vara normal och ha dom som en helt vanlig sjal..


   

Av bfalk - 13 juni 2012 16:00

Neeej, inte hade jag glömt bort det älle! Grattis i efterskott världens bästa man, kom snart ut med din skiva innan jag spricker ihjäl!!


  


39 bast, grattis El Drego!

Av bfalk - 13 juni 2012 09:50

Goddagens alla morgonpigga och opigga! Själv skulle jag vilja sätta mig i facket opigg. Shit, är helt kocko i skallen känner jag, precis som det ska vara när man sovit över på jobbet antar jag.. Dessutom gör allergin att man känner sig trött i ögonen, fast man kanske inte är det. Och för att späda på det hela lite mer har jag fortfarande så ont i magen så jag snart skjuter mig själv. Men eftersom jag är en härdad kvinna så låter jag det vara, även fast jag träffade en killkompis igår när jag var på väg till bussen som tyckte det var skumt att jag åkte till jobbet fast jag knappt kunde gå.. Ja, det är ju det där med arbetsmoralen som jag aldrig sviker, men mer om det senare!


Imorse hann jag med en promenad både till lägenheten som tillhör bror samt min vän Jessica, som låg och snarkade så gott när jag kom dit.. Somliga har liter mer tur än en annan! På Södermalm var det iallafall så varmt så varmt av värmefläkten, man får rent ut sagt panik. Jag har aldrig gillat att basta och att vara där inne med fläkten är nog ännu värre. Man får inte in luft i näsan, sjukt läskigt. Jag var där inne en jätte snabbis då jag bara vattnade blommorna och tog hand om posten. Sen var jag tvungen att sitta ute och få lite luft och se allmänt dum ut!

Jag tänkte ta ut ett paket och handla lite, men min mage och mitt illamående satte stopp. Orkade inte knata något mer kände jag. 

Nu är jag äntligen hemma och sitter på min säng. Jag funderar på vad jag ska orka ta mig an idag, kanske ska jag städa lite, kanske glo på lite film och slappa. Jag har turen att jag måste ta mig till jobbet ikväll igen, min käre mor ska åka till Stockholm imorgon och kan inte jobba hela passet. Hennes snälla dotter ställer upp trots krämpor lite här och var. 

Jag må ju säga att det ska bli skönt med FF, säger man fortfarande så tro..? Ja, att vara ensam är helt okej iallafall. Jag måste bara komma ihåg att jag har en tvättid att passa..

Nog om detta, nu ska jag (försöka) göra något vettigt!

Puss.


 

   

Av bfalk - 12 juni 2012 19:00

Av bfalk - 12 juni 2012 15:15

Dagens tips från mig till er är: Matrix Total Results Sleek Silk Wonder Smoothing Oil. Ett väldigt långt namn på en produkt, jag vet. Det här är alltså en olja som man har till håret, främst på toppar men kan användas till hela håret såklart.

Eftersom jag har löshår är den här produkten toppen eftersom inte det lever som mitt riktiga. Men jag kan även rekommendera den här till någon som inte har löshår, ibland blir håret tovigt och torrt då är den här oljan helt fantastisk! Jag har provat den både på mitt vanliga hår utan löshår och med löshår.


DOCK måste jag säga; jag har jätte tjockt hår så den med tunt hår måste ta lite så det inte ser fett ut!

Ett stort plus i kanten är att den luktar riktigt gott :)

HÄR kan du läsa mer om den samt beställa den. Den finns såklart även hos frisörer.


 



Av bfalk - 12 juni 2012 08:45

 

Igår satt jag inte vid datorn på hela dagen/kvällen. Det måste nästan vara rekord! Ibland blir jag sådär att jag inte orkar med nånting, och ibland kan jag inte slita mig ifrån dumburken.. Vilket grepp den har runt mig.. 

Igår fick jag jätte jätte ont i magen igen, har börjat blivit riktigt nervös nu. Tillsammans med det så mår jag oerhört illa, och toppen på kakan så jobbar jag! YEEES! Jag får se om jag verkligen pallar av det, men jag är trots allt en hårding och sjukskriver mig inte i onödan. Jag hoppas bara jag slipper sjukhuset..


Jaja, nog om det där nu. Fotbolls EM har ju börjat och jag älskar det! Fotboll fotboll, åh! Igår såg jag första halvlek av Sverige's match och tur var väll det. Jag blev så trött så jag gick och la mig, och det jag såg av herrarna var inte bra. Och det blev inte bättre heller tydligen. Jag säger ju det, alla suger. Zlatte suger. 

Jag hoppas dom kan vända det här, men tror det är rätt så kört.. 


Nu har jag inte tid med detta då jag ska käka upp min macka och dricka mitt te sedan måste jag iväg då jobbet kallar. Må jag klara av detta!


Över och ut.

Av bfalk - 10 juni 2012 11:57

Idag vaknade jag till ett väldigt fint sms som jag fått inatt! Trots att jag har ont i lederna och känner mig fortfarande bakis (???) så blev jag lite glad över det här, haha. Jag är ju helt säker på att det är sant..


 





Det är inte alla som har en Tommy Lee som saknar en, jag känner mig hyffsat hedrad! ;)

Idag vet jag inte vad som händer, jag kan ju knappt gå så lär bara vara hemma.. Får se om jag sätter mig ute och försöker få lite färg, men som vanligt i detta land blåser det ju djävulen. 

Nu ska jag käka spagetti och ketchup, det kan vara så otroligt gott ibland.

Puss.

Av bfalk - 9 juni 2012 23:02

Jag borde ha insett att det inte går att festa två dagar för mig, haha. Men jag försökte faktiskt men kom inte riktigt fram. Jag har varit så sjukt bakis idag så det var inte sant. Jag kom hem klockan 4 på dagen, innan dess hade jag bara legat i sängen och inte vågat röra på mig för jag var så rädda att jag skulle kräkas. Jag hade dessutom en enorm huvudvärk, vilket jag inte brukar få. 

Man kan aldrig vara så nära döden som man är när man är bakis.. 


När jag kom hem försökte jag få i mig en macka sedan toksomnade jag i min säng. Det blev alltså inget festande för mig idag, men lika glad för det är jag. Jag hade riktigt kul med min Jessica igår, det var huuuur mycket folk som helst på krogen och vi röjde och drack den där Jack. Jag fick dessutom en liten present av damen från Stockholm; AIK te, haha så fränt! Det var så kul att det kommer just från henne, dock vet hon ju hur besatt jag är i Gnaget.. 


Ja, iallafall, nu ska jag göra mig några mackor och glo på film och hoppas att illamåendet kan släppa nån jäkla gång!

Puss.


Jag ska hänga med Nemo..





Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards