Alla inlägg den 6 juli 2012

Av bfalk - 6 juli 2012 08:00

Mina lediga dagar fortsätter, jag kallar det en minisemester. Nu är dagen inne för mig och mor att åka iväg till Stockholm!! :) Det var ett bra tag sedan jag var där, så jag längtar sjukt mycket tills jag står där på T-centralen igen och ser alla stressade människor. 

Jag ska väll försöka hinna med att gå på rockbarer, kolla in snygga karlar och så måste jag verkligen gå in på Cheap Monday affären och köpa mig nya jeans. Konstigt nog är jag för fet för alla och mina gylfar går sönder - hela tiden! Och naturligtvis ska jag se PEARL JAM. Det, det kommer nog bli jävligt fränt. Jag fick biljetten i julklapp och tänkte "fan, det är sjukt långt dit". Nu är det bara en dag kvar så sitter jag i Globen igen!


Nu pirrar det sådär härligt i magen igen, wünderfüüül!

Ha en fin helg allihopa, det ska jag ha banne mig!

Peace and love!


 



Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards