Alla inlägg den 18 juli 2012

Av bfalk - 18 juli 2012 17:50

Jag har (o)vanan att köpa alldeles för mycket av allt. Och då menar jag allt: skor, kläder, smink, örhängen, hårprodukter och parfymer. Efter många om och men har jag nu fått upp allt småskit som är väldigt drygt att packa upp.

Till min förvåning inser jag när jag öppnar luckan på toaskåpet att jag har väldigt många parfymer. Jag använder bara en av dom hela tiden, de flesta är halvtomma men jag kan för mitt liv inte göra mig av med någon.. Jag samlar inte bara på mig saker utan kan inte göra mig av med det heller, även fast jag kanske inte använder det eller så. 


Detta var dagens i-landsproblem. Jag ska vara glad att jag har saker, men min plånbok skulle vara ännu gladare om jag kunde låta bli vissa grejor..


OBS! Man ser inte alla, då jag lyckas paketera ihop dom väldigt bra. Och även fått ställa dom på varandra..   

Av bfalk - 18 juli 2012 14:15

Hur funkar det där nya sminket du köpt? Funderar själv på att köpa det där märket..

/Ida

 

Svar:Jag antar att du menar det här sminket. Jag lyckades faktiskt köpa rätt produkter, fast det var inte så svårt då det fanns ljus, medium eller mörk att välja på. Eftersom jag är väldigt ljus så blev det inte svårt att välja. Duo concelarn var helt klart bäst! Den täcker precis allt, och om man blandar de två färgerna blev det ännu bättre täckning. Det var mest vardagsmakeup jag köpte, det känns/syns knappt att man har på det vilket är skönt. Jag brukar inte ha så mycket smink, jag öser bara på när jag ska festa. Jag vill iallafall inte se jätte sminkad ut. 

Slutsatsen av det hela är att jag tyckte allt det jag beställde var väldigt bra! Det håller hela dagen och man ser fräsch ut! Ett stort plus i kanten är att det var väldigt billigt.


Här kan du köpa sminket, eller något annat du behöver!

 

Av bfalk - 18 juli 2012 07:25

Jag orkar inte vänta läääängre..


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards