Alla inlägg den 19 juli 2012

Av bfalk - 19 juli 2012 12:15

Igår kväll, efter städning och ätning så träffade jag min fina vän Jessica. Vi gick och satte oss på en gräsplätt, käkade vindruvor och choklad och drack rosévin! Romantiskt va?! Trots att båda jobbar så kan man göra sånna där saker. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, det var så härligt! Och solen var så sjukt varm!

Det var en riktig bra kväll, mer sånt (om inte denna arbetsnarkoman ska jobba varje jäkla dag!).

När jag kom hem totaldäckade jag i sängen och sov hela natten, sover så himla bra här!! Och att veta att min bästa kompis bara är två minuter bort gör ju saken liite bättre.. :)


Idag jobbar jag, om jag kan gå lite tidigare så ska jag följa med mamma och brorsan ut till några klippor (nånstans) och sola lite. Det ska tydligen bli tokbra väder idag med, ALLTID när man jobbar. Det slår aldrig fel.


                              

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards