Alla inlägg den 24 juli 2012

Av bfalk - 24 juli 2012 15:30

Sjukt bra låt. Sjukt bra video. 


Av bfalk - 24 juli 2012 12:20

Imorse efter jobbet så tog jag mig en promenad, jag hade lite saker att hämta hos brorsan och ett paket att hämta ut. Klockan var bara runt 8.30-9.00 och redan då var det äckligt varmt. Man ska verkligen inte klaga men jag får lite panik när det blir så varmt, när det inte ens kommer några vindpustar. Jag är lite ovan vid värmen tror jag, och då blir det för mycket när det väl blir skit varmt. Usch, låter som en bittertant.. 

När jag orkar ska jag ta mig till mamma och sola där, om inte min rastlösa kropp blir rastlös. Att sola kanske är det tråkigaste som finns.


Nåja, man blir ju lite piggare av solen. Det tackar vi för. 

Precis när jag kom hem så kom mamma och hämtade upp mig, så vi åkte till mormor. Det var kul att träffa henne igen, fast hon är så yr, lillmormor. Vi pratade massa strunt, hon skämtade och jag insåg att jag har precis samma humor, fast jag är flera år yngre. Mamma var snäll och städade där och handlade mat.

Jag kände att jag behövde träffa henne, världens bästa tant.


Nu har jag varit hemma några timmar, har käkat lunch och undrar varför det inte ens blir lite svalare när jag har ALLA fönster öppna. Jag fixade även kanalerna efter många om och men, tur att jag har den där sillstryparen som får beskriva exakt hur jag ska göra, haha. Jag fick även 10 gratis filmer, win! Nu vet jag vad jag ska göra på kvällarna. Strax tänkte jag plocka undan massa skit mamma har kommit hit med, med toner från Timbuktu. Sedan ska jag ta mig ner på stan och dricka en cider eller två, lämna tillbaka ett par skor som visst var lite för småa och så ska en kompis klippa mamma för hon inte fick tag i någon frisör. 

Och det var det hela för denna tisdag, jag kan inte förstå att jag faktiskt är ledig imorgon och det innebär SOVMORGON och skita i att ställa klockan. Tack gode gud. Amen.


   

Fina, söta mormor.


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards