Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av bfalk - 3 augusti 2012 09:13

Och så började allvaret igen, efter att ha fått några dagars ledigt så känner jag mig.. Ändå inte utvilad. Jag skyller på min allergi som gör att jag har stenblock på ögonen. För själva kroppen är ju pigg, eller nått. 

Nu jobbar jag hela helgen, förutom några timmar imorgon då. Det är surt att jobba för man vill helst ligga hemma och lata sig, samtidigt som man får rutin och inte sover bort hela dagen. Helst skulle jag vilja vara rik.. 

Nåja, man får nöja sig med lönen man får ;)


Just nu halvligger jag i sängen fortfarande, har precis käkat frukost och sniffar på min filt. Den luktar självklart alltid gott eftersom det är ett stort AIK märke på den, men nu luktar den god herrparfym dessutom! Jag fick manligt besök igår, det var kul att skratta och retas. Igår blev jag även vittne till värsta bilbomben här ute, jäklar vad det small och barn skrek och det kom poliser och brandmän. Tur att man kunde stänga fönstret, och glo ändå.

På kvällen såg jag underbara Step Brothers, och jag och Jessica smsade varandra om att det är vi, i manliga kroppar. Oj, skulle jag ha sagt det? Jaja, jag tror alla har klurat ut det redan.. Eller va..


Som ni märker har jag inte alltför mycket att berätta, jag har inte gjort så mycket värt den här sommaren mer än att jobba och druckit lite rosévin här och där. Det känns lite tråkigt, men jag har hört att det kallas att man är vuxen - jäkla skit är vad det är! Tänk på den goda glada tiden när man hade sommarlov. Det känns väldigt lååååååååååååångt borta nu. 

Nu ska jag dricka upp mitt te, borsta gaddarna och krypa till jobbet. 

Ha en fin fredag allihopa!

Puss.


                   



Növändiga bilder jag hade i lur'n :)



Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards