Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av bfalk - 4 augusti 2012 17:30



Vet ni hur jäkla länge jag har gått och suktat och längtat efter denna nya film?! ÄNTLIGEN, ikväll får jag se den!! 3 timmar av ren och skär kärlek.

Batman har alltid varit min favorit superhero och att de på senare dagar gjort han mörkare är helt fantastiskt. Synd bara att det är sista, wääääh. Jag vill ha mer! 


Jag går med mina söta vänner Jessica och Alex på den här. Najsbajs, jag ska köpa tio kilo chips!


Av bfalk - 4 augusti 2012 09:00

Ja, precis som rubriken lyder så var den där herren här igår. Samt andra ovärda artister som Uggla och Sean Banan. 

Detta har blivit pepprat i mina öron enda sedan det blev bestämt för cirkus ett halvår sedan.

Något är ju allvarligt fel när det HÄR är det största och bästa som hänt i Sundsvall. De säger det varenda gång det kommer sånna här hemska artister, "ååååh de kommer hiiiiit till oooosss, såååå underbaaaart!!"

Ja, de kommer väll hit för att ingen annan stad vill ha dom?! Bryan Adams.. Karln har väll inte haft en hit på 20 år och alla vet ju bara om en låt ändå, alltså.. Den senaste hiten. 


Jag skäms återigen över min stad och hur den där Tjacka alltid tar hit skitband som skitsuger. 

Nej, jag behöver naturligtvis inte gå, missförstå mig rätt: jag blir bara så förbryllad att folk sväljer den här skiten som vatten. Att de går på det. Att de slösar sina pengar på det.

Något annat jag blir förvirrad över är att folk i min ålder går. Det lockar ju såklart medelålders som tycker det är mysigt att sitta (ja man sitter i Sundsvall när det är konsert) ihopträngda, med regnjackan på och höra på häääärlig musik. Men att 20åringar vill gå är för mig en gåta. Jaja, alla är vi olika. Tråkigt att just det här ska vara det största de kan hitta på för min stad. Vad hände med Metallica lixom?! ;)


Med ett smile in my fejs så kan jag ju glatt berätta att det började åska och regna igår. Buhu, mitt i allt. Hoppas en blixt prickade Uggla så han fick en uppenbarelse och började göra riktig musik. Ljuva tanke. 

Avslutar detta positiva inlägg med en helt random bild på blommor jag lyckades plocka när jag gick från jobbet, fan va mammig jag har blivit (= mamma älskar att plocka blommor).

Nu ska jag sova en skvätt!


 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards