Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av bfalk - 7 augusti 2012 08:30

Idag åker jag och min söte bror till Stockholm. Vi ska bo mitt i city och på kvällen ska vi se Social Distortion på kvällen, ett extra plus i den fina kanten är att Royal Republic är förband!! Det kommer nog bli en suverääään kväll. Det är så himla kul att få göra nått med brorsan också, det här är första gången det bara är vi två där! Synd bara att den här resan blir på 24 timmar, Micke måste åka till Boden och jobba och jag åker hem. Men, man ska vara glad för det lilla och jag tror att konserten kommer vara riktigt jävla grym!

Mamma och hennes man kommer hem från New York också, så förhoppningsvis hinner jag kramas på mamma innan hon åker till S-svall igen. Mitt hjärta värker när hon inte är här.. När jag åker hem på onsdagen så åker jag direkt hem och kramas med henne igen!


Nu ska jag njuuuuuta av vad denna tisdag har att erbjuda! :)


          


     

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards