Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av bfalk - 13 augusti 2012 19:18

Så kan man se ut såhär, ungefäääääär!

Faen va ont jag fick i rumpan, men tur att min frisörska (?) är snäll och trevlig och gav mig mig en matpaus, haha. 

Men det känns i kropp och själ att jag inte fått sova nånting efter nattpasset. 

Nu ska jag duscha sen kasta mig i sängen och glo på Dexter tills jag tvärdäckar.. :)

Är sjukt nöjd med frisyren för övrigt, gjorde en helt annan lugg och satte i mycket fler slingor. 


                  

Av bfalk - 13 augusti 2012 10:45

 

Efter att endast ha sovit några få få timmar efter nattens jobb ska jag nu åka till min kära frisör Sandra i stan. När man är desperat och vill ha håret fixat så får man helt enkelt ta att man kommer vara hjärdöd där i frisörstolen.. 

Mitt löshår är alldeles för tokigt nu, mitt riktiga hår har vuxit allt för mycket så nu ska det fixas! Jag får se om jag behåller håret som det ser ut just nu, eller om jag gör något nytt.. 


Jag lär ju återkomma.

Puss.

Av bfalk - 13 augusti 2012 00:14

Förutom att Gnaget tog 3 poäng med sin vinst på 3-0 mot Örebro tidigare idag så hade Leffe äran att leda inmarschen! För er som inte vet vem denne Leffe är så har han spelat i AIK när han var ung och sen så är han ju min brors pappa. Detta tycker jag är så himla fräsigt! :) Det är klart gamla gnagare ska få  göra något sånt här, det är ju trots allt sista året på Råsunda.. 

Även fast det inte är min pappa, så blir man lite sådär fjolligt stolt!


Jag har ännu inte lokaliserat någon bild från detta, men här är ett utdrag från AIK fotboll:

Som en hyllning till vår fantastiska historia på Råsunda kommer AIK under det sista året på Nationalarenan att låta en välbekant AIK-profil leda in lagen på planen.

Hittills har Börje Leback, Ronny Gustafsson, Jörgen Bengtsson, Yngve Leback, Jim Nildén, Arne Lundqvist, Tommy Lundh och Manni Thofte lett inmarscherna och på söndag är det Leif Grahn som har äran att leda in lagen. Kom i tid och missa inte detta historiska ögonblick!

Leif Grahn föddes i Umeå, men flyttade tidigt till Stockholm och som 12-åring började han spela fotboll i AIK:s pojklag. Via spel i juniorlaget och reservlaget debuterade han för AIK i A-laget den 24 oktober 1976 då AIK besegrade IFK Sundsvall med 2-1 på bortaplan. 1978 blev han ordinarie i AIK, men ryggproblem förstörde stora delar av 1979 och det blev Grahns sista år i AIK. Han varvade sedan ner med två säsonger i Spårvägens GoIF innan han inledde en tränarkarriär i AIK:s juniorlag samt damlag. Totalt blev det 34 allsvenska matcher i AIK för Leif Grahn.


JÄKLA skitpiss att man missade det här.. Jag skäms :(


 

AIK

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards