Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av bfalk - 17 augusti 2012 12:00

Och jag känner ledighetens sötma!! Första helgen på huuuuur länge som helst jag är ledig, det känns helt jäkla underbart, tänk att man kan bli så gla för så lite!! :) Jag var ju även ledig igår, men var helt kocko i skallen efter jobbnatten så orkade inte ens ta mig upp ur soffan.. 

Men idag har jag fullt upp, precis som det ska vara när man är ledig. Först följa med Jessican då hon ska tatuera sig, första gången och allt! Jag ska vara med som stöd om jag måste hålla hennes hand, haha. Det ska bli spännande att se resultatet! Några timmar senare är det äntligen dax för Snabba Cash 2!! ÅÅÅÅ så jag har längtat! Blev så glad när min vän ville gå med mig, dessutom på den 'riktiga' premiären som är klockan 3 redan. Jag kommer avlida när jag får glo på Joel igen.. 


Jag brassar sedan iväg till mamma och käkar kräftor, dricker rosé och snackar skit. Det är bara vi två dessutom, det ska bli så mysigt! Har tagit med mig The Doors dokumentären som hon måste se, så det blir nog filmtittning. Hon ville att jag skulle sova över, så gör nog det också. Det var ju ett tag sen man var där hemma. Och jag är mammig.

Vilken fredag va?! Den kommer bli toppen! 


 

Jag och min fina vän.


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards