Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av bfalk - 20 augusti 2012 11:28

Som jag trodde så fick jag en väldigt rolig helg!!

Jag har haft det jätte mysigt med mamma, kräftorna var tokgoda och det var härligt att prata av sig om saker och ting.

På lördagen blev det väldigt mycket av det goda. Jessica och Sandra var här och drack vin innan vi drog på krogen. Tur att jag hade min herre som fick ta hand om mig och såg till att jag kom hem säkert :)

Igår så mådde jag så dåligt att jag fick dejta (jessica's och alex) toa hela dagen. Gu va äcklig jag vaaaar! Men vad ska man göra.. Skiten måste väll upp antar jag, haha.

Jag behövde då verkligen den här lediga helgen. Imorgon börjar allvaret igen och jag är bara ledig på torsdag, och idag då. 

Idag ska jag och mamma åka och hämta alla mina kläder hos brorsan, som jag inte orkar hämta.. Jag hoppas att  vi kan ta min byrå också, för jag kommer inte få in alla kläder annars. Vilka problem jag har va! Egentligen skulle jag bara vilja ligga i sängen för jag är så sjukt trött och så snorar jag som en galning. JAG SKA INTE BLI SJUK.


   

   

           

   

   

                        

Av bfalk - 20 augusti 2012 00:01

Nu ska jag glo på Criminal Minds och sen sooooova!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards