Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av bfalk - 25 augusti 2012 19:27

När jag såg att Jack White skulle komma till Sverige blev jag genast sugen på att gå. När jag såg att han spelade när jag och mamma är nere i Stockholm blev jag ännu sugnare. När jag såg att det ännu fanns biljetter blev jag lite lurig. När jag såg på en konsert med The Rolling Stones idag och Jack kom upp på scenen och sjöng en trudelutt visste jag: JAG SKA FAN I MIG GÅ.

Jag har velat jätte mycket, av och till. Men det var nog meningen att jag skulle gå trots allt.. Det fanns några biljetter kvar så jag knep en till mig och en till mamma. Hon berättade idag att hon också visste att jag skulle beställa dom, haha. 

Tänka sig.. 

Jag älskar Jack White, hur speciell både han och hans musik är. Jag gillar verkligen hans och Meg's ös i The White Stripes, men jag gillar nog The Dead Weather snäppet bättre (som ett band). 

Men nu är han inte med i ett band, nu är han solo. Kan det bli så mycket bättre?!


Kommer nog få gåshud när man ser mannen, det här är ju så stort så jag nästan kissar på mig!! :)




Av bfalk - 25 augusti 2012 07:03

  

Idag fick jag ett otrevligt uppvaknade. Jag drömde om en hemsk sak om min familj, något som har hänt förut och som kan hända igen.. Jag vaknade av jag att jag storgrät i min säng. Yr, kollade på klockan, försökte tänka på något annat. Jag slapp den drömmen och det fortsatte med att nån galning jagade mig i Stockholm. 

Jag tror inte jag är riktigt i fas just nu. Synd att det ska släppas ut i drömmarna. Vissa drömmar kan bli sanna och jag vill verkligen inte att den här ska bli det. 

Jag ska försöka släppa det nu, käka upp min frukost och pallra mig till jobbet.. Lördag och söndag pass kvar nu, innan jag får vara ledig en dag.. Jag är så trött så jag vill avlida. 


Puss.



Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards