Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av bfalk - 26 augusti 2012 21:29

Fyyyytusan vad skönt att denna vecka är över, efter 68 timmar på jobbet den här veckan är jag rätt mör.. Jag trodde aldrig helgen skulle ta slut, men tillslut så! Jag har aldrig längtat så mycket efter söndag, och att passets timmar skulle ta slut så jag fick skutta hem. 

Idag kom mamma förbi på jobbet med en räkmacka, å så glad jag blev! Det är så sjukt gott! Eftersom jag var så hungrig när jag kom hem smockade jag i mig hela.. Tjockjävel. 


Jag tror jag blivit en skogsmulle efter dessa jobbdagar också. Jag tar varje chans jag får och hitta genvägar så jag inte behöver gå i onödan, haha. Jag går genom olika skogar så jag kommer fram snabbare. Detta resulterar i att jag har med mig halva skogen när jag kommer till jobbet, snyggt. 

Jag blev kallad outdoor woman idag. Fint.

Det ska naturligtvis kännas att det är söndag och man äntligen är ledig för då brände jag mig på brännässlor när jag gick hem, på knät. Detta hade såklart inte gjort något om jag inte hade haft hål i byxorna. Jag börjar undra precis som alla gamlingar varför jag köper trasiga jeans.. :)


Nu tomglor jag på Kick-ass som går på tv. Funderar på om jag ska glo på nån annan film. Otroligt skönt att slippa gå lägga sig före 9, så man inte är en zombie. JAG SKALL INTE STÄLLA KLOCKAN IMORGON.

Hallelujah, tack gud amen. 

Jag har visst blivit troende på äldre dar. 

23 år om mindre än 3 veckor.

Gammal, tjock och nässelbränd. Ska det va nått?


           

 

Zupermackan.   
     

        

Av bfalk - 26 augusti 2012 19:50

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards