Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av bfalk - 29 augusti 2012 18:13

Idag tog jag mig samman. Iallafall lite. 

Har mått skumt de senaste dagarna och har bara legat i soffan och tyckt synd om mig själv. Imorse kom mamma och hämtade mig och vi åkte till IKEA, först käkade vi frukost. Nu vet jag hur det är och aldrig igen. Fyfan vilken dålig frukost alltså, allt var typ slut även fast vi var där en halvtimme efter det öppnat och dessutom var det en tjockis som var väldigt hungrig och bufflade in i mig hela tiden och gjorde så jag inte fick det jag ville ha. Att göra något sådant mot en Bella som har en tom mage är inte så smart. Sedan trängde sig samma runda tjej framför mig och mamma i kassan. Det var nära för ett falling down där. Det mamma åt var tydligen jätte äckligt, hon tog lite mer än mig. Jag tycker inte deras mat är så god överhuvudtaget, även fast det är skitbilligt där vill man ju att det ska vara gott också. 

Tur att resten av det där huset är bra. 

Jag handlade mig gardiner och sånt skit idag, så himla tråååååkigt och dyrt! Orka. 

Hämtade även ut konsert och teaterbiljetter, handlade lite blommor och mat sedan skjutsade mamma hem mig. När jag var hemma så höll en man på att fixa min toadörr, och inte vilken man som helst! Jag har sån tur att min kusin's karl jobbar här, han fixade även med mina gardiner. Eftersom turen alltid står på min sida så hade jag ju givetvis köpt för lite mojänger där stångarna ska sitta.. Det fattas fyra stycken så jag fick bara upp gardiner i vardagsrummet. Nåja, väldigt fint blev det iallafall!! :) 


Jag älskar att fixa här, jag är rätt påhittig och när jag väl har saker så blir det rätt fint. Det är alltid roligt att ha något speciellt hemma, som man fixat alldeles själv! Det är roligare när man har ett 'eget' hem, ett som inte ser ut som någon annans!

Nu ska jag käka lite mer tacos och glo på tv, efterlyst ikväll, jäklar nu ska jag hjälpa till att bura in fulingar!

Puss.


       

Av bfalk - 29 augusti 2012 11:00

.. and so did Sid Vicious.




Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards