Alla inlägg den 5 september 2012

Av bfalk - 5 september 2012 19:04

Den här dagen har då gått undan väldigt fort. 

Jag fick en himlans skön nattsömn; hör och häpna var jag jätte pigg när jag vaknade. Det har inte hänt på väldans länge. Bara av det fick jag massa energi. 

Fixade med hår och smink (det som jag aldrig gör annars, för jag är så lat..), käkade lunch sen drog jag ner på stan. Fick stå på apoteket som ett fjoll då man först får stå i kö för att få ut recept, sen skulle jag stå i kö för jag kunde inte få ut min medicin på en gång för det var så mycket folk där. Jag fattade inte det där riktigt. Nåja, fick ju handla massa skit som jag behöver till resan till Sthlm iallafall.

Sedan fortsatte handlingen.. Det är ju några som fyller år i september så sprang runt som en galning och försökte hitta allt jag tänkte på, och jag fann allt tillslut! Jag fann även foundation och en tshirt till mig.. Var ba tvungen!


Efter shoppandet så åkte jag till min söta mormor. Hon var på ett väldigt prathumör. Fick veta lite saker om släkten som gör mig så förbannad. Man kanske ska börja skrämmas med ett baseballträ lite oftare.

Jag käkade skorpor och drack dricka så det stod härliga till, när jag skulle gå fick jag massa skorpor med mig och dessutom pengar eftersom jag snart fyller år. "Du slösar inte det här på krogen nu!" haha, alltid samma kommentar när jag får pengar. Nej mormor, jag skall försöka!


Nu låter det som att jag inte gjort så himla mycket men tiden sprang iväg. När jag kom hem gjorde jag dessutom en tacopaj, att det ska ta sån lång tid att laga vissa maträtter. Men det blev sjukt gott och jag blir lika förvånad varje gång jag lyckas göra god mat till min mage.

Nu har jag världens matkoma, känns som jag somna vilken sekund som helst. Men några timmar till måste jag vara vaken. 

Ska nog ta mig en dusch, om fetröven orkar ta sig upp ur soffan..


       

Av bfalk - 5 september 2012 14:00

 

Jag älskar att blanda engelska med svenska. Det är alltid lika kul att göra det på engelsktalande sidor förövrigt.. Ingen fattar ett skit. 

Nåja, igår satte jag fint upp min Sid&Nancy affisch i min 'walk in' closet. Kände att den passade in där på nått sätt. Undra om jag kommer få skit för detta på något sätt, sätta upp knarkers lite överallt i lägenheten.. Snygga knarkers. Då kanske det är lugnt?

För att piffa till det hela så satte jag ju upp en AIK påse mittemot. Nån måtta får det vara.

Av bfalk - 5 september 2012 10:26

“Do not stand in the middle, go to the right or to the left.”

Johnny Rotten

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards