Alla inlägg den 6 september 2012

Av bfalk - 6 september 2012 20:26

Jag gör det inte ofta. Men ikväll var jag förtjänt av det. 

Efter att ha städat (ja jag lyckades ta mig i kragen!!) både här hemma, i alla vrår och kanter så var jag tvungen att städa nere i tvättstugan också. Jag bor ju granne med nå jävla snuskpellar, ingen städar efter sig och det är HÅR överallt. 

Jag har även diskat, bytt sängkläder och gjort mat. 


Därav förtjänar jag vin och godis!! Fy tusan vad gott! Jag känner hur jag ba mååår nu. OCH jag har ju bara några timmar kvar av mitt 22åriga liv.. Ve och fasa. 


 

Eftersom jag inte har nån skitlampa på min skitajfån så blev den mörk. Okej.

Av bfalk - 6 september 2012 17:00

Åå vad trött jag är i mitt lilla huvud. Man blir det efter att ha haft möte i flera timmar, förstår ni. Det där med att sitta still och lyssna är inte riktigt min grej, får jämt ont i skallen också. 

Nu sitter jag oerhört skönt i min fotölj må jag säga. Jag trodde en liten stund att jag skulle orka städa, men jag tar det imorgon när jag vaknat istället.. Man ska ju få besök så då måste man ha fint har jag hört. 


Imorse så fixade jag naglarna också, jag kände att jag var värd det. Har inte varit där på 2 månader så det var skönt att få fina naglar igen! Jag chockade immunförsvaret, kroppen och min nageltjej med att göra rosa naglar.. Ja, det är inte så hemskt som det låter. Ljusrosa. Ska poängteras. 

Jag blev toknöjd (som vanligt), det är kul att göra något annorlunda och chocka sig själv och andra!


Något jag dock inte smiter undan idag är tvättning. Det är inte kul men måste göras innan jag drar härifrån. Tur att maskinerna är så oerhört sega, det blir mer spännande då tydligen. 


Om jag kommer upp härifrån kanske jag orkar plocka lite. Kanske.

Då är det bäst att sluta skriva också.

Kanske.

Puss.

 

 

 

Av bfalk - 6 september 2012 12:00

Det känns som den här sommaren har kommit och gått så sjukt snabbt. Jag har inte gjort mycket vettigt sommaren 2012.. Tyvärr. Jag har mest bara jobbat och slitet, det suger. Men vad ska man göra?

Det bästa med den här sommaren var nog att jag fick flytta till min alldeles egna lägenhet!! :)

Här har jag pillrat ihop ett kollage på vad jag faktiskt lyckades göra, sedan är jag ju inte den där tjejen som knäpper kort på varje steg jag tar.. Men några ögonblick lyckades jag fånga!


Ps. Detta inlägg skulle egentligen upp för rätt så längesen, men är man glömsk.. Hösten närmar sig med stormsteg så några bilder och minnen denna sommar kan man ju glädjas åt medans vindarna och kallheten tar över helt!


              

         

   

           

               

   

         

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards