Alla inlägg den 7 september 2012

Av bfalk - 7 september 2012 15:19

Direkt när klockan slog 00 inatt så rasslade det in gratulationer, det blev så mycket så jag var tvungen att slå av mobilen helt. Haha! Men jag behöver min skönhetssömn, helst nu när jag blivit ett år äldre..

Det känns faktiskt som igår om jag ska vara ärlig. Eller ser jag inte en rynka?!

Jag har lite åldersnojja över att fylla 25, tur att det inte är än.. Då måste man visst uppfylla vissa saker för att vara lycklig. 

Jag kanske ska köra mitt race att ta dagen som den kommer istället, det måste ju iallafall vara roligare.


Idag har jag inte gjort alltför mycket, fick besök av mamma och Staffan på dagen så jag fick öppna paket :) Fick mycket till lägenheten som jag behöver!! Den där känslan av att få öppna paket har då INTE försvunnit, blir alltid lika glad. 

De var här en stund, vi fikade och surrade sedan lämnade de mig. Då har jag fixat till mig och lyssnat på musik, även plockat undan eftersom det kommer lite folk till mig ikväll. 


Om någon timme eller två ska jag åter möta mamma och hennes man, på stan för en middag. Jag tror det blir Jops igen, precis som förra året. Men man fyller ju bara 23 år en gång i livet, som mormor sa till mig häromdagen. 

Oh hemska tanke.


 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards