Alla inlägg den 8 september 2012

Av bfalk - 8 september 2012 18:15

Ikväll är det teater/musikal; De tre musketörerna, på Stadsteatern i Stockholm. Detta har jag och mamma velat se jätte länge och äntligen fick vi biljetter till detta!

Det ska bli kul att åter vara där och det kommer nog bli riktigt kul! Den har fått riktigt bra kritik och stående ovationer.


Här kan du läsa om föreställningen om du är nyfiken.



"Delar av De Tre Musketörerna ensemblen från Stockholms Stadsteater framför här Rock The Night, ett av alla numren som fanns med i föreställningen som spelades under 2009."

Av bfalk - 8 september 2012 06:15

Och så var lördagen äntligen här. Jag kanske längtade lite mer till lördag än till min födelsedag.. Jag vet att 23 inte är någon siffra egentligen, men att tiden går så fort skrämmer mig verkligen. Jag hade förövrigt en jätte fin födelsedag; presenter, middag, drinkar, ännu mer presenter och så fick jag en tårta av min vän Hilda! Blev dock lite irriterad på att folk i min närhet, som man ska kalla vänner, inte ens kan kläcka ur sig ett sketet grattis. Tur att jag har folk som verkligen uppskattar mig, och det är jag evigt tacksam för!! Kvällen blev rätt sen så jag har inte hunnit sova något.. Hoppas på att sömnfen finner mig på bussen! (Bilder från gårdagen kommer nog upp efter min resa, orkar inte lägga upp sånt såhär tidigt på morgonen..)

 

Snodde den här bilden av Jessica, fick en AIK väska och godis! iiiih!


Idag åker jag och mamma till huvudstaden Stockholm, där vi ska leva loppan i flera dagar. Åker hem på torsdag igen. Vi har väldigt mycket att göra: teater, två konserter, knata runt på museum och grejer..

Det ska bli så himla kul, först att få vara ledig - jag har ju inte varit ledig nått denna sommar, det här behöver jag verkligen! Sedan att få vara med mamma och riktigt rå om henne och ha kul, bara hon och jag. Det behöver VI!


Så, solong så länge! Det kommer väll upp några inlägg på vad vi ska hitt på, sedan lägger jag upp bilder och sånt skit som alltid är uppskattat. Eller nått.


Hejhopp nu åker jag till min älskade stad!


   

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards