Alla inlägg den 12 september 2012

Av bfalk - 12 september 2012 15:00

Och så var det dax för ännu en konsert; är inte mitt liv underbart? ;) 

Ikväll är det Nickelback som står på schemat. Det bandet har fått tagit så mycket skit. Nästan alla har nått emot dom. Jag kan faktiskt inte riktigt förstå det, visst, de har riktigt fjöliga låtar det tycker jag också men på de två senaste plattorna rockar de riktigt rejält och av det jag har sett live på tuben så är det röj som fan. Och det där med att snacka skit om band/artister är lite knepigt.. Man måste väll inte lyssna på det om man inte gillar det?!

Och jag tror och hoppas det kommer bli grymt ikväll, att de kickar alla arslen's arsel och visar vart skåpet ska stå!

Jag tycker Nickelback är riktigt bra och jag tror de är riktigt bra live.


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards