Alla inlägg den 13 september 2012

Av bfalk - 13 september 2012 21:28

Och här kommer det jätte sena inlägget om min födelsedag, jag har ju inte riktigt haft tid med det här då jag varit i storstan.

Bättre sent än aldrig!!


På morgonen åt jag världens största frukost, och en väldigt lyxig en! Tyckte jag förtjänade det. Och man är aldrig så poppis på fejsbook som när man fyller år.. Ja jävlar. Jag undrar hur många som verkligen menar det där 'grattis' ordet. 

Jag hade en fin dag och kväll med mamma och Staffan, vi var hos mig på dagen sedan käkade vi på Jops och fick världens största drink på Dallan. En födelsedagsdrink sa dom. 

När jag kom hem hängde jag med Hilda, sedan kom Jessica och Alex. Lite senare även far, farmor och Katarina. Jag fick jätte fina presenter och jag är så glad att jag fick saker som jag verkligen behövde till lägenheten och sånt som man helst inte vill slösa pengar på själv..

Kvällen blev rätt lång med massa prat och fika, jag fick en helt speciell tårta av Hilda också. Det var sweet (precis som tårtan). 

Jag hade gärna haft lite vin eftersom neverna inte riktigt var i skick, men jag skulle ju upp så tidigt på morgonen dagen efter och att vara bakis på en buss till Stockholm är INTE OKEJ.


Nåja, hade en fin födelsedag. Synd att det roliga pirret är helt borta.. Det betyder ju att man är vuxen tror jag. Usch.


        

 

 

   

 

Av bfalk - 13 september 2012 17:31

Oh, det tar aldrig slut - man får vara orolig och bita på naglarna hela tiden. Ikväll kl 19 är det premiär för elitserien. Och det börjar "fint", AIK är i min hemstad och möter Timrå.
Jag hoppas verkligen på 3 poäng, helst såhär i första matchen!

AIK

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards