Alla inlägg den 19 september 2012

Av bfalk - 19 september 2012 18:45



  

Jag har precis smakat på JD BBG såsen som jag (mamma) köpte för väldigt längesen. Men bättre sent än aldrig och den smakade faktiskt väldigt bra! Jag är inte sånt stort fan av BBQ sås, men det är gott att blanda lite sånt och bea.. Mmmh..

Jag åt ju självklart kött och potatisgratäng till.

Nu sitter jag här nyäten och funderar. 

Mycket funderingar dom senaste dagarna. Jag är så trött. Utmattad. Skit jävlar. Jag råkade somna förut till en Johnny Depp film, mamma kallade mig klanta - ja, jag skäms lite när jag faktiskt somnar till den mannen.


På tal om något nytt igen  ska jag fixa mitt hår roligare nästa gång kom vi fram till. iiiih längtar!! Tänk att hår faktiskt kan göra en glad. Jag trodde då inte det. 


Nu ska jag bygga upp mina nerver och försöka göra dom stabila då det är match om en liten liten kvart.


Värt inlägg.







Av bfalk - 19 september 2012 09:00

Åååå, mitt kära öga. Och min jäkla skit kropp. Jag har känt mig sjuk jätte länge men det har inte brutit ut, varför skulle det kännas annorlunda idag? Börjar bli hyffsat less. 

Men, måste ta mig i kragen och åka ner på stan och åka till Sandra som ska sätta i löshår som jag har råkat tappa. Jag kan bara tänka på hur skön min säng skulle vara.. 


Jag som tänkte åka till mor min och baka kladdkaka (jag orkar inte köpa ingredienser så då åker man till henne istället), men jag vet inte om hon är så sugen på att få snor överallt. 

Jag ska tänka positiva tankar så kanske jag mår bättre?!


Puss.


 

Sandra och jag i lördags!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards