Alla inlägg den 27 september 2012

Av bfalk - 27 september 2012 19:00


Ibland när jag ser snygga killar måste jag bara berätta det för dom.. Ja, att dom är just snygga. Det lär öka egot på dom lite, men det bjuder jag på! Det spelar ingen roll om det är en vanlig Svensson som faller mig i smaken eller om det är Trace Cyrus..

Vilken tur för tumblr va! Och lite kul att han faktiskt svarade, haha.

Sjuk i huvve? Check.

 

 

 


      

Av bfalk - 27 september 2012 12:30

Jag älskar att rösta på sånna här galor, det är alltid kul att vi 'fans' och lyssnare fakiskt får bestämma!

Dock var vissa svåra och då tog jag bara det jag mest lyssnat på av några artister. 

Ett plus i kanten är ju att man får rösta fast man bor i Sverige, det brukar ju inte hända allt för ofta.


Såhär röstade jag:


Best song - Gotye feat. Kimbra - Somebody that i used to know

Best live - Green Day

Best pop - No Doubt

Best new - Fun.

Best female - Rihanna

Best male - Kanye West

Best hiphop - Kanye Wesy & Jay-Z

 

Best rock - Linkin Park

Best alternative - Jack White (The black keys var också med, aaassvårt att välja!!)

Best world stage - Red Hot Chilli Peppers

Best look - Jack White

Best electronic - Swedish House Mafia

Best push - Fun.

Biggest fans - Lady Gaga


Om du vill rösta och röra om i grytan gör du det HÄÄÄÄÄÄÄR!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards