Alla inlägg den 3 januari 2013

Av bfalk - 3 januari 2013 16:30

Jag har aldrig avlagt några löften när det blir nytt år, tycker det är rätt fjantigt. Man kan väll bestämma sig när som helst att förändra sitt liv?! Dessutom så håller man det aldrig ändå.

Jag har inte det här året avlagt några löften, men jag har ändå några saker jag skulle vilja uppnå. Tänk att den mest oförändliga tjejen kan göra något dylikt!!

Det här skulle jag vilja göra/fixa/ska klara år 2013:


  • Lägga mer pengar på nöjen; mer konserter, resor, goda middagar och mindre shopping och onödigt skit.
  • Skaffa mig en råttbebis som jag kan mysa med.
  • Mamma försöker få mig att skaffa ett gymkort på tjejgym, låter lockande då man slipper alla män + att jag kanske får bort fobin för att gymma inför folk. Eller gymma.. Jag vet att jag kommer hamna på en cykel eller ett gåband. Och att det dessutom finns massagestolar och ett solarium där är ännu mer lockande. Att börja röra på mig är ett måste. Jävla tjockis.
  • Sluta äta så himla mycket chips (tror seriöst jag är beroende av det).
  • Sluta röka, jag är egentligen inte så beroende jag gör det bara för att jag kan. Sjukt onödigt. 
  • Få en kulturell kompis som intresserar sig av Strindberg, gammal musik och sådant som inte en vanlig 23åring egentligen ska gilla. 
  • Sluta vara så bitter över precis allting och sluta ha så mycket ångest över allt, framförallt jobb (tänka positivt motherfucker!!)
  • Träffa mormor och släkten mer.
  • Skaffa iallafall EN till tatuering..
  • Skaffa mig en glam/rockare/snygg jävel som jag kan pussa på.
  • Njuuuuuuuuuuuuuta.
  • Må dåligt över olika situationer, ta upp det och prata om det.
  • Lära mig att baka bröd och potatisgratäng.
  • Dricka fina viner och bli salongsberusad.
  • Söka jobb och förhoppningsvis KANSKE KANSKE få en fast anställning/gå på schema!!
  • Göra något åt mina betyg (detta är det som grämer mig mest).
  • Träffa Dregen :') (detta är jääääävligt viktigt!)

Oj det blev mer än vad jag trodde.. Jag kanske ska bli som alla andra ändå :) SKOJA BARA!



Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards