Alla inlägg den 7 januari 2013

Av bfalk - 7 januari 2013 18:00

Jag har insett att dom där skullsen förföljer mig..

Efter att ha väntat i tusen månader fick jag äntligen mina döskalleshotsglaaaas! De är mycket större än vad jag trodde. 

Jag ska dock inte ha dom som shotsglas (hur tusan dricker man ur en döskalle?!) utan förhoppningsvis få plats med ljus i dom. De ska antagligen upp bredvid Sid och Nancy tavlan, kommer bli skitsnyggt!!


 


Ps. Gjorde en sockerkaka förut (hej infall), fytusan vad god den blev! (Ville bara skryta om det)

Av bfalk - 7 januari 2013 10:00

Efter 72 timmar på jobbet så såg jag att detta hade dimpt ned i min brevlåda. WOHO! Det känns fint att unna sig bra grejor :) Thåis och mördare är grejen..

Då ska vi bara se om jag faktiskt hinner titta något på det här idag, då jag måste tvätta, ta ner alla tomtar och få ut julgranshelvetet (detta innebär ju givitvis att jag måste dammsuga upp allt barr)..

Jag grinar inte för att tomtarna åker ned, nu får jag äntligen ta upp mina fina buddahgubbar igen!


 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards