Alla inlägg den 9 januari 2013

Av bfalk - 9 januari 2013 05:44

 

Så.jävla.trött

Och.så.jävla.less

Jag skojar inte, jag har varit arg och irriterad EXAKT hela natten. Då är det inte kul att jobba. Men jag tror argheten har gjort så jag inte blivit trött iallafall..

Alltså vissa människor vill jag bara nita, usch vissa tänker inte alls innan de pratar. Och snillet som man är kommer man ju på allt efteråt, vad man ville säga tillbaka. Men ibland blir man så ställd på att folk är så puckade så man bara är tyst och står med öppen mun.


Jag hoppas verkligen jag lugnar ner mig tills jag kommit hem och hoppat ner i min säng, man ska inte somna arg var det någon som sa..

Kollade föresten på Carl-Einar Häckner's show på play inatt (i hopp om att få skratta lite, vilket jag gjorde), gu va gullig han är. Mums.

Jag ska skaffa mig en rolig trollkarl.

På tal om karlar så blev Dregen pappa i måndags, vaaaaaaaaaaad sägs om det. Trodde att det var jag som var mamman tills jag insåg att det bara var en chipsmage (gjorde en William och körde ultraljud med fjärrkontrollen).


Nuff' said.

SNART HEM OCH SOVA OCH INTE VARA ARG. 

Önskade att jag hade något (någon) att slå på när det blir såhär. Kanske ska karatesparka på väggen (nej, just då blir man ju utskälld av porrmuschisar - men det tar vi en annan dag!).


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards