Direktlänk till inlägg 11 januari 2013

Jag blev grundlurad..

Av bfalk - 11 januari 2013 19:36

Jag är en sån här människa som när jag väl sitter vid datorn och lyssnar på musik så kan jag kolla igenom flera tusen (okej där tog jag i..) sidor. Jag hamnar på många tumblr sidor där många har sitt favoritband/artist som stor del av sidan och därav lägger upp mycket bilder och skit med det. 

Klickade mig in på en killes sida av en slump, kanske tänkte att han skulle ha något intressant, förutom massa skräckskit som man kommer få mardrömmar av så var det måånga bilder på två herrar. En påminde lite om Andy i Black Veil Brides (fast han hade tagit stilen och mosat ihop den till 10 gånger 'värre') och den andra var jätte snygg. Alltså såhär: OHMAJGAD du är inte ful du eller! Ett sånt moment fick jag. Och då måste jag ju givetvis veta vilka det är. Kommer på att det är ett band. Och jag får för mig eftersom han är så jäkla sjukt snygg måste det ju vara bra. Och så har jag förhoppningsvis hittat ett nytt bra band!


In på youtube, klicka på första bästa video jag ser. Det går 30 sekunder.

Sen börjar det!! PAaaaaaaa... 

NEJ.

FAN VAD DÅLIGT DET VAR! 

Jag blev så besviken så jag ville skrika. Seriöst. Det som såg så bra ut för ögonen var ren tortyr för öronen. Det var så jävla dåligt att jag ville kräkas och jag undrade vem fan som lyssnar på sån skit.

Jag kan helt seriöst inte tänka mig någon av mina nära, kära eller bekanta som lyssnar på det här. Och jag var tydligen inte ensam om att känna sånna här känslor. Men eftersom jag nu hittade det här så är det ju människor som gillar det.


Nu tänker väll ni lite såhär "men oj Bella! Vad har du nu hittat för hemskt, jag vill veta!" - jag tänkte inte skriva ut det men om ni vill tortera eran lillesyrra någon gång så har ni ju ett bra redskap; bandet heter Blood on the dancefloor.

NEJ! Kom ihåg att detta är en varning! Ni vet vad ni ger er in i!!


Och det här var ett helt vanligt inlägg en helt vanlig fredag av en helt vanlig snorig tjej i Norrland.


  Man får inte se ut såhär och göra jätte dålig musik. Det borde vara lag på det.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bfalk - 28 februari 2013 02:35


    Eftersom man alltid ska skryta om saker man gör bra så ska jag tamefan också göra det.  Detta är ingen comeback för mig. Jag ska alltså bara skryta här litegrann..  Jag har sedan jag blev medlem på Ester&co, 15 februari, tränat varje da...

Av bfalk - 14 februari 2013 13:53


Jag har kommit fram till att min lust att blogga har försvunnit totalt, så är the end of an era här. Eftersom det knappt är någon som läser den här bloggen så behöver jag ju ändå inte ha den kvar. Jag kanske återkommer med en ny blogg, som endast b...

Av bfalk - 11 februari 2013 21:47


Mamma har dumpat sitt fotbad hon fick i julklapp hos mig, hon säger att vi ska ha delad vårdnad om den, haha. Åååå det är så grymt härligt alltså. Mina onda fötter blir genast gladare och avslappnade, tror det är bra medicin för dom som har ont i fos...

Av bfalk - 11 februari 2013 12:45

"The world goes on and you're gone. The best revenge is to live on and prove yourself." Eddie Vedder ...

Av bfalk - 10 februari 2013 18:30


  FYFAN vilken huvudvärk jag har! Det är inte ofta det händer men när det väl smäller till, PANG! Så göre så ont så det känns som allt ska sprängas. Väldigt oskönt må jag säga.  Och i två dagar har jag städat med mamma hos min bror som ska hyra ...

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards