Alla inlägg den 16 januari 2013

Av bfalk - 16 januari 2013 23:30

 

Nu har jag börjat min helvetesvecka. 

Vad menar jag med det då, undrar säkert ni. Jo, jag har tre ljuva jobbnätter att jobba. Klagar inte, men min min kropp gillar inte att vara vaken på nätterna längre. Jag har nog blivit för gammal för sånt. Tur att ett jobb ger en pengar. Pengar är gott. 
Sedan är jag faktiskt ledig på lördag, det är ju typ mysigt! Jag fick ett erbjudande om vad jag ska göra då, det är ju alltid trevligt (att någon annan bestämmer över mig så jag slipper tänka på det).

Nu ska jag faktiskt skriva massor med texter, har tusen tankar i skallen. Det gäller bara att få ner det i skrift också.. Om ni är snälla kommer det upp här.


Bilden är efter en konsert och träff med Crashdiët. Då kan man se ut sådär efteråt och bli nedklottrad. Alltid härligt när sleazegrabbar pimpar en.

Jag lovar att jag inte ser ut sådär i vanliga fall.. Tror jag..

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards