Alla inlägg den 17 januari 2013

Av bfalk - 17 januari 2013 15:00

Idag vaknade jag av att brevbäraren verkligen kastade in min post genom dörren, jag vill ha en riktig brevlåda. Orkar inte. Tur att han hade snygga grejer att ge mig (det där om att vara fattig under januari verkar inte ha drabbat mig, eller så har det det och jag har inte märkt det bara.. Oops).

Äntligen hittade jag en rätt så billig BH med nitar, nu jäklar har jag nog allt med nitar snart. Jäääävligt snygg och otroligt skön, mina boobisar kommer må bra i den här snygga grejen.

Sedan fick jag även en bricka med Marilyn Monroe på, väldigt fin. Eftersom jag ser mig själv som en samlare på allt jag gillar så passar den ju in i mitt hem :)


Nu ska jag lägga mig tillrätta i min högst obekväma soffa (men jag lyckas ändå alltid somna i den..), kolla lite på seriemördare och sedan försöka vila inför andra nattpasset av tre! WOooooh! Snart lördag, snart ledig, snart lördag snart ledig!


   

Av bfalk - 17 januari 2013 02:48

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards