Alla inlägg den 9 juli 2008

Av bfalk - 9 juli 2008 19:11

nu var det sådär längesen igen :p 


i lördags innan gf blev det ju förfest här, det kom massa brudar. och jag hade skit kul! och jag tror allt att dom hade det oxå.

när vi kom ner på stan så gick vi på toa sen träffade jag mamma på the hellacopters sen drog jessica och emma från mig så jag stog med henne bara :) efter en halvtimme så går dom av kanske, och in kommer dregen!!! det var helt sjukt, jag fick fråga mamma om det verkligen var han. haha, jag trodde jag skulle svimma. det var så sjukt kul att få se han :'D jag tror bara dom närmaste fattar hur mycket jag verkligen gillar han, inte endast för utseendet utan för att han är grym på att sjunga och spela gitarr! och när han spelar så har han en sån grym utstrålning! han är den som är min idol, och så kommer det nog alltid att vara. så det kom en tår eller två när jag fick se han. uffe var jätte glad att jag fick se han, han tyckte att jag skulle tatuera in dregens namn :p haha, så vem vet? jag är inte rädd för att tatuera mig direkt.


 

efter konsären gick jag och mamma till mattes tält (tvåvåningstältet), vi var där och röjde som fan. det var tydligen massa som sett mig där när jag dansat min fina rock dans, japp, undebart.

sen gick vi på dallan, träffade gisse och såg på när thomas sjung. sen missade vi nattbussen så då gick vi till mammas jobb och bara satt och surra. jag var ju i himmelriket så jag pratade nästan bara om dregen!

vi kom ju hem tillslut då. jag pratade om dregen tills jag var så slut så jag somnade.


söndagen var jag skit tärd, inte bakis men det kändes i kroppen. jag sa att jag tyckte att det var skönt att inte behöva dricka men sen ville jag att gatufesten skulle börja igen ^^ 

jag och matte beställde hem mat till mig, det var gott i ungefär 3 tuggor. sen fick jag nog, kikade på en film sen åkte han hem. var helt död på kvällen.


i måndags, tisdags och idag har jag jobbat.. var ganska trött idag, så somnade när jag kom hem. mamma väckte mig när vi skulle käka och då trodde jag att jag var på jobbet och hade somnat där, hah.

det har gått jätte bra att jobba, tiden har gått så fort eftersom man har ju ganska mycket att göra. men nu är jag ledig på torsdag och fredag så det ska bli riktigt skönt! imorn tror jag att jag ska se film med matte och på fredag kanske jag ska till gisse en sväng, skulle få kläder :)

nu ska jag beställa böcker (som jag egentligen skulle göra igår), har hittat massa roliga (tex, 'att älska som en porrstjärna', hell yeah!). och så ska jag köpa as snygga backyard tshirts! jag höll på ramla av stolen när jag hittade dom, hoho.


take care gott folk! så hörs vi

puuuuss! 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards