Alla inlägg under november 2011

Av bfalk - 30 november 2011 21:45

Lenny Kravitz kommer till Stockholm och Gröna Lund i sommar!

Hur jäkla awsome är inte det?!

Nu ska jag hitta någon jag kan lura med dit. Jag måste ju tusan se karln. Synd att han har några fjantlåtar, men jag kan nog förlåta honom för det när han ser ut som han gör.. 



"– Lenny Kravitz är en av de största nu levande rockikonerna och det är lite utav en dröm för mig att få säga att han kommer att spela på Gröna Lund."

Av bfalk - 30 november 2011 17:18

Idag fick jag hem lite julklappar, och varför ska man bara köpa åt andra när man kan köpa åt sig själv oxå.. Hittade massa billiga skal till min iphone, nu får Iggy Plop maka på sig åt mina nya skal. Ja, sånt här är nödvändigt att köpa..


 


PS. Sen jag kom hem har jag bakat. Vuxenpoäng till mig - check! Det är såkallade kärleksmums jag lyckats göra, vet dock inte hur dom smakar. Har iallafall blandat i nått roligt, så alla bara blir tokkära i mig. Eller fnittriga? Hur var det nu igen..

Av bfalk - 30 november 2011 13:00

Idag ska jag hänga med min mamma. Hon ska handla åt mormor så då utnyttjar jag tillfället och handlar lite till mig! Ska försöka, försöka få kvinnan att skjutsa åt mig till birsta så jag får handla en mysdress.. Man kanske ska ta till hundögonen för det?

Ska krama om mormor sen oxå, det är min gulltant det. 


På återseende gott folk.


 

 

Tre generationer av brud-Falkar.   

Av bfalk - 30 november 2011 10:30

Har ett svagt minne att jag gjorde detta förra året också, perfekt om man är lite lat, lite seg och inte riktigt vet vad man ska skriva om. Och lyllo er som får veta mer information om mig. Ni måste hoppa av lycka! Börjar med det här imorn.. Tror jag allt.


Dag 01 - Mina drömmar  
Dag 02 - Mina husdjur
Dag 03 - Något/någon jag inte kan leva utan  
Dag 04 - En resa jag minns  
Dag 05 - Favoritplagget ur garderoben 
Dag 06 - Mitt tidigaste minne  
Dag 07 - Något jag tänker på hela tiden 
Dag 08 - Ett ögonblick värt att minnas 
Dag 09 - Min favoritplats 
Dag 10 - Det här får mig att känna mig lycklig 
Dag 11 - Det här får mig att skratta 
Dag 12 - Något jag gör hela tiden 
Dag 13 - Vad jag gillar med mig själv 
Dag 14 - Mitt rum  
Dag 15 - Favoritfotot 
Dag 16 - Mitt favoritminne  
Dag 17 - Det här får mig att må bättre 


Dag 18 - Det här hade jag på mig idag
Dag 19 - Något jag ser fram emot 
Dag 20 - Mina rädslor 
Dag 21 - Det här är viktigt för mig  
Dag 22 - Mina starka sidor  
Dag 23 - Vad jag gillar att göra  
Dag 24 - Det här är jag bra på 
Dag 25 - Något jag hatar att göra 
Dag 26 - Min favoritsport 
Dag 27 - Det här glömmer jag aldrig
Dag 28 - Min familj  
Dag 29 - 3 saker jag gjort idag
Dag 30 - Bästa fotot hittills
Dag 31 - Det här älskar jag att göra

Av bfalk - 29 november 2011 19:15



Älskar den här killen, så högljudd och så jäkla rolig. Jag måste leta rätt på han. Han är nog en manlig mig, en manlig Bella. Med för mycket gegg i håret. Yeah buddy!

Av bfalk - 29 november 2011 14:07

När ögat gör ont och man kallsvettas så kan man bli väldigt glad att det finns trocadero, godis och brevbärare! Idag fann jag Criminal Minds säsong 6 i min brevlåda, jo man tackar! Bokade den för jätte längesen och äntliiiigen! Passar perfekt en grå dag som denna må jag säga. 

Och inte nog med det, fick även en blus och ett linne - älskar att få nya kläder! :)


Nu ska jag försöka få i mig en majskolv och glo på mördare.




                         

                                                 kläderna är från Monki.

Av bfalk - 29 november 2011 12:15

Aaahh. 

Imorse vaknade jag klockan 7.31 av att grannarna fortfarande bråkade, jag blev så jäkla förbannad att jag nästan slog sönder väggen. Det gjorde susen. Dax att göra en till sån där lista känner jag (bra när man är så förbannad på dom känner jag..). Helt plötsligt var jag tvungen att gå på toa och då kollade jag mig i spegeln, bad mistake, men då ser jag hur mitt ena öga är svullet. Ser seriöst ut som att jag åkt på däng. Ont gör det oxå. Det tillsammans med att jag är oerhört trött och slö gör mig inte gladare direkt. 


Men ska ta mig i kragen, hämta diverse saker, köpa ett ton godis och sen tycka synd om mig själv hela kvällen! Man kanske skulle ta och beställa en k-pist.. Utifall man behöver en så att säga..


Puss.

Av bfalk - 28 november 2011 17:15

 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards