Alla inlägg under mars 2011

Av bfalk - 31 mars 2011 20:00

Här har du den perfekta hemsidan om du är intresserad om ROCK. 

Här står det allt om olika band och artister: turnédatum, bloggar, nya skivor, dödsfall osv osv. Det är verkligen en bra sida, som jag uppskattar jätte mycket! Dom uppdaterar jätte ofta, flera gånger om dagen, så man inte missar något. 


Om du är medlem på Facebook - gilla den här sidan så du inte missar något nytt inom denna underbara värld!


 

Klicka här för att komma till Rocknytt.

Av bfalk - 31 mars 2011 14:15

Vissa saker på Fejsbook är inte så intressanta som folk tror, jag vill faktiskt inte veta det här:


  • "Mitt barn har precis skitit jätte mycket, åh vad mycket bajs det är överallt!" - Inte okej.. Nånstans.

  • "Jag ska iväg och jobba" - Helst när samma person skriver det, varje dag + tider. Jag bryr mig inte.

  • "Åh, hade precis sex" - MEN VAFAN?!?!? Kan man skriva allt på den där jäkla sidan?! Självrespekt, not.

  • Folk som bara skryter om sitt perfekta liv, perfekta förhållande, allt är bara så underbaaaaaaaaaaaaaaaart! - Man mår inte bra varje dag, men det kan man ju inte skriva.. Då fattar ju alla att man är en människa..

  • "Jag ska laga det och det, dricka det, sen ska jag göra det" - Jaha, men jag skriver upp dä då!

  • "Godnatt, nu ska jag sova" - Sova gör vi väll alla, jag blir lixom inte förvånad när DU SKA SOVA.

  • Människor som skriver att deras lag ska krossa det andra laget osv - SÅ JÄVLA KUL NÄR DOM FÖRLORAR, haha "vad sa ni nu då..." känslan är underbar.

  • "Jag har mens, oh vad ont det gör, vad ska jag göra?!" - Men alltså, PRIVAT FÖR FAN. Och äckligt. Usch.

*

Som ni inser nu så gör ju självklart JAG dom bästa uppdateringarna.. 

Hur kan man skriva sånt här, vara så privat, vara så dryg, vara så ointressant.. Men ja, alla får ju självklart skriva vad dom vill.

Vänligen tag detta med en nypa salt.

Av bfalk - 31 mars 2011 11:30

   

Av bfalk - 30 mars 2011 23:30

.. Ballar av ståååål!

Och varför derå? Jo, den där Dregen är ju med. Jag visste ju att han skulle vara det (Stalker!! Som Hilda så fint säger..), men hann inte riktigt med att se det när det gick på tven. Så, eftersom jag har en hel natt på mig - så passar det rätt bra att få glo på en.. Snygg karl. 

På tal om Dregen är jag så lycklig över att jag äntligen fått mina BYB döskallar på skinnet, äntligen får jag visa hur mycket jag älskar det bandet. 


Jaja, nu yrar jag igen.

Här får ni se en gammal Ballar av stål video, kan ha lagt upp det förut men det gör inget då det är så sjukt kul. Konstigt att ingen fick tag på han och gav han spö.. Fast lycko just han dårå.

Nu yrar jag igen.


Titta å skratta vettja!


Av bfalk - 30 mars 2011 20:37

.. Jag lyssnade väldigt mycket på Eminem när jag var yngre? Han var verkligen min husgud, hans texter behövdes väldigt mycket. Trots att de var sååå våldsamma..

Nu lyssnar jag inte på han så mycket, men tycker fortfarande han är bra, skulle lätt vilja se han live!


jfk

Av bfalk - 30 mars 2011 15:30

  

The boy in the picture above is John F. Kennedy, Jr.

His father was assassinated on November 22, 1963, three days before Kennedy Jr.'s third birthday, and the son's poignant salute of his father's casket, and the Marines during the funeral procession on his third birthday became a heartbreaking and iconic image of the 1960s.

Av bfalk - 30 mars 2011 14:16

Hevlete vad ONT jag hade inatt - i mina tatueringar. Har aldrig upplevt denna smärta, kändes som någon flått mig på benen och armarna. Sjukt ju. Men tillslut somnade jag iallafall - tillsammans med drömmar om zombies. 

Jag var på Åhléns och shoppade och så dyker en upp.. Jag kutar iväg. Och inser att det är gatufesten - och det kryllar av zombies. IIiiiiiihhh!! Då blev jag lite rädd. 


Tur att det var en dröm, när jag vaknade väckte jag mannen bredvid mig, som kanske inte blev så glad, men det sket jag i!


Nu ska jag vara vaken ett tag sedan sova igen, då jag jobbar vaken natt inatt!

Nu fick ni ta del av min alldeles fina natt, hoppas ni är nöjda och glada. 

Puss på er!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards