Alla inlägg under oktober 2011

Av bfalk - 31 oktober 2011 17:30


Av bfalk - 31 oktober 2011 13:00

    

Idag fick jag vakna till ljuva stämmor klockan 8.30 Jag fattar inte vad det blitt med mig, var ju vaken halva natten men vaknar ändå tidigt. Skönt att jag inte är trött iallafall, känner mig utsövd. 

Idag ska jag och mamma gå en liten promenad sedan åka till mormor med lite grejer, har inte träffat den damen på jätte länge så det är verkligen på tiden! 

Sedan ska vi handla lite, för mamma ska göra hemlagad pizza idag, sjukt gott. Och yr som jag är så har jag ju glömt mer grejer hos Jessican, två vändor igår räckte visst inte.


Och idag har jag diskuterat tatuering, spännade va?! Det var längesen jag fick tatuera mig nu, så det var då verkligen på tiden! Eftersom jag är väldigt impulsiv med både piercingar och tatueringar så lyckades jag tjuva åt mig en tid om 10 dagar.. :)


Sista dagen i oktober också, och jag hinner som vanligt knappt med mig. Nu märker man att vädret håller på att skifta, då jag har extremt ont i mina leder i kroppen. Knaprar voltaren som att det inte fanns någon morgondag.

Nej jag har inte så mycket mer att berätta denna måndag, och det lär inte hända så mycket mer.


Puss.

Av bfalk - 30 oktober 2011 23:45

Om du aldrig provat, hur kan du då vara säker?

Av bfalk - 30 oktober 2011 21:45

Ojoj vilken rolig kväll jag hade igår! Det tog ett bra tag att fixa sig, så vi kom till Erik's förfest rätt sent. Det var mycket folk där, samt mycket plast och blod överallt..

Jag och Jessican hann med tre krogar, det är inte ofta man går runt så nuförtiden. Bör göras oftare!

Vi tvingade med militärerna och en väldigt full bror där nånstans på vägen. När vi var på väg till Allstar får jag syn på en clown, som är väldigt lik clownen i "Det". Innan vi började festa hade jag sagt "jag skiter på mig om nån är utklädd till clown", och givetvis så står han där.. Och han får syn på mig och märker väll att jag blir jätte rädd - och kommer emot mig. Kände dödsångesten, haha. Sedan fann jag en kille som hade en sån där grej som man slår mattor med, så jag slog ALLA. Åh, om du blev slagen av just mig; sorry! Men det verkade uppskattas och alla killar böjde sig framåt och ville bli piskade. Wierdos..

När vi skulle hem sa Mattsson att jag skulle sova med dom, så jag lydde. 

Men det är fan inte kul att dela samma rum tillsammans med tre snarkande karlar.. Ahhhh. Kunde knappt sova, sov nog bara några få timmar och så vaknade jag jätte tidigt av en ond höft. Tur att jag blev kramad på :)


Det blev en väldigt lyckad utgång, och som vanligt hade jag kul med min tjej!

Mamma kom och hämtade mig rätt tidigt, åkte runt lite och så köpte jag burgare, mmhmm.. Glodde på tv en skvätt sen toksomnade jag, var bara trött idag, så grymt skönt att slippa bakisheten.

Nu ska jag borsta gaddarna och glo vidare på Beck! Söndagsmys!


   


   

Av bfalk - 29 oktober 2011 17:00

Ikväll är det Halloween (om någon missat det..) och jag ska för första gången klä ut mig, jag hatar sånt egentligen men ikväll ska det fan bli kul, och hoppas det blir så bra som jag vill att det ska bli.. 

Jag ska käka hos Jessica och Alex sen ska vi släpa våra arslen till en förfest sen läääär det bli krogen, ska även träffa brorsan och alla militärer! Det lär bli röj!

Ha en bra lördagskväll gott folk!

 

        

Av bfalk - 29 oktober 2011 11:45

 


Skiva: Infinite Mass - 1991

Låt du nynnar på: Linkin Park - In the end

Artist/band: Thåström / Rise Against

Film: Hot Rod <3

Serie: Two and a half men S09, Criminal Minds


Dagens längtan: Träffa brorsan, det händer inte förns ikväll, gå klocka gå!


Klädsel: Svarta jeans, vit skjorta + slips och hängslen

Alkohol: Shots, shots, shots!

Ord: "Sparris.. Å bollar!"

Kanal: 5an

Tekniska pryl: Ajfåååånen

Av bfalk - 28 oktober 2011 18:00

Idag var vi förbi kyrkogården och minneslunden, och tände ljus för morfar och moster. 

Trots regn och rusk så var det väldigt fint där, även fast det känns lite svårt i hjärtat.


 


 


 

Av bfalk - 28 oktober 2011 13:00

 

Efter att ha storstädat här på Södermalm ska jag nu packa min väska och förflytta mig hem till mamma och Staffan i en vecka. Det ska bli skönt att få bli liten igen; slippa räkningar, slippa göra mat, bli kramad på.. Och så kommer brorsan hem i en vecka! Ska bli så kul att få träffa han, känns som hundra år sen. Ska väll försöka hinna träffa hans militärer i helgen och så ska jag tvinga honom att käka middag med mig nån dag :) 

Efter en enorm mardröm om honom så ska jag krama honom extra hårt, bästa brorsan.


Ikväll ska jag bara slappa, mamma skulle göra någon lyxig middag.. Jo man tackar! Jag har tydligen fått en ny säng där oxå, spännande värre. 

Nej, snart kommer morsan och hämtar mig. 

Tjoh!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards