Alla inlägg under oktober 2009

Av bfalk - 31 oktober 2009 22:00

  

Lätta och sköna kläder, det behövs det oxå.

Synd bara att shopping inte gör att man kan undgå vissa saker, som kanske händer hemma osv. Jag är på jätte dåligt humör, skulle nog kunna döda någon. Halvt iallafall.

Nu ska jag kolla på From Hell och äta äggmackor.

Föresten: vad är dealen med att folk går runt och säger att jag håller på med "massa" folk? Jag hånglar med vem jag vill när jag vill, jag har sex när jag vill. Jag väljer själv vad jag än gör, och det ska man ju inte ens behöva stå till svars för. Jiiissuuuss. Jaja, fortsätta prata - you make me famous.

Av bfalk - 31 oktober 2009 21:15

Alla har vi små eller stora saker som vi attraheras av när det gäller motsatt eller samma kön.

Här är några saker som får mig i gasen på mannen:

* Kunna spela gitarr

* Ringar och klockor

* Ruffsigt hår
* En liten rumpa
* Kajal

* Vara smart

* Skägg

* Piercingar och tatueringar

* Snygga kläder

* Vara lite nördig

* Ha humor

* Utstråla självsäkerhet

* Hattar

* Blåa ögon

  

Men det finns även mycket attraherande även hos kvinnan:

* Klackskor

* Svart nagellack

* Mohawk frisyr (typ Rihanna stil)

* Spela gitarr eller trummor (men man måste ha rätt utstrålning, självklart rock'n'roll!)

* Uttöjningar i öronen

* Långa smala ben

* Magrutor (lite grann iallafall)

* Håret uppsatt i en ruffsig knut

Av bfalk - 31 oktober 2009 19:15

Förjäkla bra låt, rekommenderar starkt att ni trycker på play.

Jag kallar det här 'lugn rockmusik'.

Enyoy!


Av bfalk - 31 oktober 2009 19:09

Oj, vad jag fick snabba och stressa igår. Det tar alltid ett tag innan jag sätter igång med dusch, smink och hår. Men jag lyckades ta bussen härifrån rätt så tidigt, jag hamnade hos Josse vid halv 7 snåret :) Jag var lite seg med drickandet men på väg in till stan senare på kvällen så var jag ganska onykter. Kvällen och natten var helt okej, synd bara att det var tråk folk på både memento och på dallan. Jag var på memento ett tag sen så drog jag med Jessica till Uffe där Johan var, så han och jag gick på dallan sen. Jag var där ett tag, tog mig en cider och umgicks med Johan. Jag kände ingen där förutom dom som jobbade.. Jag tycker det är lite tråkigt när det är så faktiskt.

Innan gänget åkte hem så handlade jag mat, som jag inte alls fick i mig när jag väl var hemma. Skickade massa fina sms innan jag toksomnade i min sköna säng.

  

Jag får ju aldrig riktigt sova ut när jag är onykter så imorse när jag vaknade så var jag yr och sånt, illamåendet kom även senare men jag har inte behövt springa på toan vilket är så skönt. Jag har bara legat i sängen hela dagen, sovit lite, kollat på top model och så. Jag ska ligga här resten av kvällen oxå, jädra härligt alltså. Nu fattas det bara chips och dipp men jag orkar verkligen inte ta mig till nån affär så jag kanske handlar det imorn istället!Glad Jag har hört att man får äta sånt på helgen..

Och imorn är det den sista matchen för säsongen i allsvenskan. Det står mellan AIK och Göteborg, vilka tar smguld? Jag är så himla nervös och ju mer kommer det bli. Kriga för guld!!

Jag har inget mer att tillägga.


PUSS!

Av bfalk - 30 oktober 2009 16:09

Gårdagens look vid middagen och bion:

(jag älskar min nya skjorta!!!)

     

Av bfalk - 30 oktober 2009 16:03

Jag vandrade från jobbet vid 2, efter en seeeeeeeg dag. När jag kom ner till stan träffade jag Alex och Jessica! :) Vi gick på systemet och handlade massa gott sen så åkte jag hem med allt. Jag har nyss försökt sova eller vila men det gick inte så bra, låg iallafall 20 minuter.

Nu sitter jag här och glor som ett fån, ska duscha snart och börja sminka på mig ett ansikte. Jag känner mig så äcklig idag alltså.

Förfest hos Josse ikväll sen blir det krogen! Jag är så jäkla sugen på att se Moneybrother, kanske tittar förbi en sväng där annars blir det nog Memento och kanske dallan? Var ju svin längesen man var där och festade nu tråkigt nog.

Jag ska dock inte klä ut mig, känner för att vara rock'n'roll ikväll. Kanske lite pirat enligt Jessica, haha men vi får se.


Nu blir det frisk luft sen ska jag ta och börja resan med att försöka se ut som normalt folk (dregen).


PUSS!

Av bfalk - 30 oktober 2009 09:45

Jag älskar kampanjen"I rather go naked than wear fur", här är några av alla kändisar som valt att inte bära päls:

Eva Mendes

Steve-O

Tommy Lee                                 Steve-O

Janice Dickinson

Holly (från Playboy Mansion)

Ami James

Av bfalk - 30 oktober 2009 09:13

Fyfabian vad jag är trött.. Nu sitter jag på jobbet, hela två timmar har gått!! Det känns som det kommer att bli en seg dag, dessutom jobbar jag själv denna dag för att min jobbkamrat är sjuk eller nått. Så det är lite tråkigt att inte kunna prata med någon.

Jag vill bara gå och lägga mig en stund, tänk den som fick göra det endå! Jag vet inte om det blir fest ikväll, beror på om jag jobbar imorn. Jag vill jobba men samtidigt inte eftersom jag oxå vill ut, haha.

Inatt vaknade jag av skrikande och gormande, welcome to my new life lixom. Kanske därför jag är så trött? Att människor inte har nån jäkla respekt för oss som ska upp och jobba, jävla retards. Jag låg vaken i en timme ungefär sen så fick jag nog och började kasta min fjärrkontroll till tven i dörren. Tydligen så funkade det eftersom det blev tyst, hoppas bara kontrollen överlevde smällarna. Annars måste jag hålla en minneshögtid för de goda tiderna vi har haft tillsammans.


Igår käkade vi god mat på dallan, jag fick hamburgare och strips av Dave! :) Världens bästa kock! Jag träffade även Matte Norr (gudfar) och Uffe (papa). Mina solstrålar alltså! Sen så vandrade jag och morsan upp till bion, blev så förvånad att det knappt var några människor där. Jag fattar inte varför små ungar går på filmer där dom pratar engelska på, det är en stor fundering i mitt liv. Vi såg iallafall This is it, och den var tok bra!! Det trodde jag faktiskt inte. Mamma var helt lyrisk och sa att Jackson var hennes nya idol och att hon skulle köpa filmen osv, haha. Det var mycket rock'n'roll, jag diggade det. Det var en äckligt cool brud med oxå, som lirade gura. Just när filmen började tänkte jag: hur ska den där späda och seniga kroppen orka sjunga och dansa? Men titt på fan så klarade han det galant! Det måste ha varit en oavsiktlig överdos alltså, man såg inte alls att han var döende och han verkade alla älska sekunder som han fick dansa och sjunga. Han sa hela tiden att han var så glad och att han älskade alla. Trots det så sa han 'förlåt' ungefär hela tiden, typ när han tyckte ljudet var dåligt osv. Knepigt.. Men hellre det än att vara en diva antar jag. MEN det var faktiskt en dålig sak i filmen: i början så står det dansare och berättar om kärleken till Jackson osv. SÅ JÄVLA FEJK! Så mycket skådespel har jag inte sett sen jag gick på Västermalms skola. Och så grinar amerikaner åt precis allt, skärp er! Usch.

Filmen får hela fyra plus av Bella = ++++ = 4.


Nu ska jag ut och känna på den friska luften, hehehe.


PUSS!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards