Alla inlägg under juli 2011

Av bfalk - 31 juli 2011 21:51

Hittar den ena och den andra mannen på facebook som är DÖSNYGGA. Flera stycken! Bara sådär! Pang boom!


Synd att man inte är 14 år och bara kan skriva; "tja va snygg du är, kom hit!". 

Det där med raggning och stalking är inte min grej.. Okej, stalking kanske är det. 

Mmmmmhhmmm.. Kolla vidare och undrar varför dom är så jävla snygga, jäkla varelser. 

Skit apor. Varför gör ni såhär mot mig?! Sluta vara snygga. 

BUUUÄÄÄHHH.


#Konstig brud med fejsmask en söndagskväll.

Av bfalk - 31 juli 2011 21:00

Och det blev det här denna gång..:


 

Samtliga plagg/accessoarer från HM.

Av bfalk - 31 juli 2011 17:45

 

Av bfalk - 31 juli 2011 16:30

Precis landat här hemma på Södermalm, behöver jag säga att det är så underbart skönt? 

Nu är brorsan's semester slut, och han har åter begett sig till den norraste delen i Sverige - och hans lillesyrra invaderar lägenheten med buller och bång! 

Jag har redan börjat tvätta (måste alltid tvätta handdukar och sängkläder när jag kommer tillbaka hit...), packa upp lite saker, gjort en handlarlist och sist men inte minst - hittat bite line pizza samt cola i kylen!! Ni fattar att jag kommer att sno detta och käka upp det va..? 


Nu ska jag bara slappa, har ju jobbat idag så jag ska njuta av hela två dagars ledighet! Jag tänkte slå på en film nu, sedan är det match igen. Gnaget möter Elfsborg, väldigt viktig match, nu är det guldstriden som gäller! Nerverna sitter utanpå och jag kommer skrika, var så säker. 

Jag beställer matchen på C-sports, tyvärr kan jag inte se den på tven då inte sladdjäveln vill funka i min dator.. Men det är bättre än inget, att famla i ovisshet när det gäller matcher är inte kul. 


Så, ha en bra söndag gullnosar! :)


   me and my beloved Tyrone!

Av bfalk - 30 juli 2011 15:00

Eftersom jag är väldigt tokig i Linkin Park, så vill jag givetvis ha deras låtar från när de spelade i Globen. 

De har gjort något fiffigt som att man kan köpa alla låtar + bilder för en billig slant, så har man konserten på datorn! Jag fick 22 låtar och några bilder för 63 kroners, rätt så bra va?

Och nu kan man återuppleva konserten gång på gång!

Jag tror de flesta artister och band har så här nu, de riktiga fansen vill nog betala för att få konserten och alla minnen tillbaka!


 

Av bfalk - 29 juli 2011 17:15

 

Martin har rånat era kiosker, han har hotat er med kniv, hugga dif!


Han har meckat upp en fet, han har brutit sina ben, oh så rullar showen vidare igen..!

AIK
Av bfalk - 29 juli 2011 12:45

Since I was born they couldn't hold me down another misfit kid, another burned-out town. I never played by the rules and I never really cared my nasty reputation takes me everywhere.


Ibland gillar jag min hjärna. Ibland kan den veta exakt vad jag vill ha, även fast den och resten av kroppen sover.

Inatt hängde jag med hetingen Simon Cruz, må ju säga att det var en av de bättre drömmarna jag har haft på senaste tiden! MMmmmmmmmöms. 

Jädrar, tänk om det ändå hade hänt på riktigt, men den som väntar på något gott vare ja.. ;)


     



Vaknade upp runt 11, blev sur och det håller i sig. Vad är jag sur på? Ingen aning. Är trött och seg och vet att jag måste jobba imorn. ÅÅååhh. 

Vill ha regn och åska. Det skulle vara mysigt.

Nu sitter jag ganska så nyäten i fotöljen, och funderar på vad jag ska orka göra idag.. Skulle verkligen behöva städa inne på rummet här hemma hos mamma, eftersom jag på måndag ska flytta till Södermalm ännu en gång. Det är lite äckligt om man lämnar det stökigt kanske.. 

Samtidigt som jag har detta stora dilemma så klickar jag hem lite linnen och bh'sar, man får göra det när man tycker synd om sig själv!


Ja.. Och det var väll det.

Nu ska jag tjura lite mer, och hoppas på att Mr. Cruz kan gå förbi nånjävlagång så jag kan tackla ner han.


PUSS.

Av bfalk - 28 juli 2011 18:00

Ikväll blir det en sen middag med mamma och troligtvis brorsan på Svensson's (ska såklart käka fish and chips!!) och sedan en sen bio med min söta lilla familj!

Ska äntligen få se Baksmällan 2, jag hoppas verkligen den är lika rolig som ettan. Det ska bli kul att få umgås med min familj, bara vi tre, det mina vänner var väldigt, väldigt längesen :) 

Och just filmen har vi ju alla tre kärt om hjärtat.. Åh Alan my man!


File:HangoverPart2MP2011.jpg

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards