Direktlänk till inlägg 3 februari 2013

För jag har ibland svårt att sända signaler om vad jag egentligen menar, det är sjukt.

Av bfalk - 3 februari 2013 17:00

Söndag och jag är tillbaka. Och äntligen ledig.

I helgen har jag bott hos mamma, då jag råkade hyra ut min lägenhet till ett gäng militärer och eftersom jag har jobbat hela helgen så var jag inte så sugen på att bli väckt av dom mitt i natta.. Dom var mycket glada av att jag kunde hjälpa till så när jag kom hem för ett tag sedan så fann jag ett vin som väntade på mig på köksbordet! Världens sötaste grabbar. 

Det var första leendet för mig den här dagen. Den har verkligen sugit hästpung. Igår så gjorde jag årets första vurpa - och den var rejäl. Så rejäl att jag nu har fruktansvärt ont i båda höfterna och ena benet, jag kunde inte sova en blund inatt och längtade bara hem. DÅ är det kul att jobba med människor ska jag säga er! 


Men nu är jag iallafall hemma, med en nybäddad säng och snart en nydsuchad kropp ska jag peta i mig lite soppa och kanske glo på film. Jag hoppas verkligen jag får sova inatt och att ondheten försvinner fort som fan. Orkar inte. Blir på så dåligt humör.


 

Rock'n'roll dricka till rock'n'roll Bella! Dom vet vad jag gillar dom där herrarna.. :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bfalk - 28 februari 2013 02:35


    Eftersom man alltid ska skryta om saker man gör bra så ska jag tamefan också göra det.  Detta är ingen comeback för mig. Jag ska alltså bara skryta här litegrann..  Jag har sedan jag blev medlem på Ester&co, 15 februari, tränat varje da...

Av bfalk - 14 februari 2013 13:53


Jag har kommit fram till att min lust att blogga har försvunnit totalt, så är the end of an era här. Eftersom det knappt är någon som läser den här bloggen så behöver jag ju ändå inte ha den kvar. Jag kanske återkommer med en ny blogg, som endast b...

Av bfalk - 11 februari 2013 21:47


Mamma har dumpat sitt fotbad hon fick i julklapp hos mig, hon säger att vi ska ha delad vårdnad om den, haha. Åååå det är så grymt härligt alltså. Mina onda fötter blir genast gladare och avslappnade, tror det är bra medicin för dom som har ont i fos...

Av bfalk - 11 februari 2013 12:45

"The world goes on and you're gone. The best revenge is to live on and prove yourself." Eddie Vedder ...

Av bfalk - 10 februari 2013 18:30


  FYFAN vilken huvudvärk jag har! Det är inte ofta det händer men när det väl smäller till, PANG! Så göre så ont så det känns som allt ska sprängas. Väldigt oskönt må jag säga.  Och i två dagar har jag städat med mamma hos min bror som ska hyra ...

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards