Alla inlägg under mars 2010

Av bfalk - 31 mars 2010 22:30

 

Lizzy Devine, sångare/gitarrist i Vains of Jenna (längst till vänster) har tackat för sig och lämnat bandet.


Även Dani (längst fram), sångare/gitarrist i Babylon Bombs ska sluta i sitt band.


Vad är det som händer, åhåå nu blev jag less..!

Av bfalk - 31 mars 2010 18:00

Dagen utvecklades väldigt bra tillslut, trots att jag mådde illa och var jätte trött. Kom till jobbet, fixade deligering och så pratade jag med en tjej där som gick inskolning. Tänk att man faktiskt vet så mycket så man kan lära en annan, man blir faktiskt lite stolt över sig själv då. Pratade om medicin ett tag. Sen skällde jag på ropenheten (de som ringer ut vikarier) till mina jobbvänner, försökte faxa iväg min timlön grej men den vägrade arbeta med mig och sen så fick jag även jobb imorn! Det känns skönt.. Fick något nervöst sammanbrott igår, ville bara skrika. Men förhoppningsvis så får jag jobb denna månad oxå..

Efter jobbet så kom brorsan, vi skulle handla lite men det slutade med shopping och annat kul. Det var så kul att vara med han igen :) Så jag blev glad igen! Vilken himla tur.

Nu sitter jag hemma och väntar på mat, sen ikväll ska mamma göra guacamole till mig. Det är så sjukt gott, och så dippar man det med nachos. Det blir sånt och Efterlyst ikväll. Frågan ikväll är om Mats Alm verkligen kommer fällas för brottet på sin sambo. Leffe GW ska göra en egen gärningsmannaprofil, något väldigt intressant för min lilla hjärna!

*


Såhär såg dagens shopping ut:

    

1. Ny salva samt foundation från Body Shop

2. Rocktidning

Köpte även en film, "21" men den hamnade inte på kort.

  

Dessa ska jag nog sova med inatt..

 

Av bfalk - 31 mars 2010 12:15

Snart ska jag iväg till bussen och åka till jobbet för ett möte, som jag förstod det som så skulle vikarierna komma och få deligering och snacka lite runt det. Tänk att jag redan varit på jobbet i ett år.. Shit vad tiden går fort!

Synd bara att jag inte mår nå bra alls idag, känner mig less och så mår jag illa. Illamåendet har hållt i sig sedan helgen, ganska så drygt måste jag säga. Dessutom är jag trött!

Jaja, dagen kanske blir bättre senare får jag hoppas. Kanske ska hänga med till Dallan senare ikväll och vara med mamma och våra gemensamma vänner.


Puss.

Av bfalk - 31 mars 2010 11:15

  

* Ibland kan håret kännas skitigt även fast man nyss har duschat, om du använt balsam/inpackning så ska man stå mycket längre och skölja ur det. Ungefär det tredubbla än vad man tror faktiskt, det är värt det eftersom man slipper den där orena känslan.


* Om du har klåda i hårbotten så har du nog valt fel shampo, jag har alltid haft head&shoulders som funkar jätte bra mot mjäll och håret mår bra.


* Använd mycket balsam på hårtopparna. 

 

* Klipp ditt hår ungefär var tredje månad.


* Du som kille kan alltid höra med frisören om hon/han kan fixa ditt skägg, har hört att det är uppskattat bland det manliga könet.


* Försök att inte använda din hårtork för mycket. Om du lägger dig med blött hår kan du alltid fläta det, det är bättre för håret.


* Att göra inbakade flätor gör håret jätte fint när du väl släpper ut det. Tyvärr så kan jag inte göra sånna..


* Om du vill ha en speciell frisyr så ta med dig en bild på frisyren till frisören. Det blir lättare om frisören får se en bild och det är ju bättre än att försöka förklara. Jag tar alltid en bild med mig när jag ska klippa mig. Mina favoritfrisyrer bärs av Victoria Beckham.














Av bfalk - 30 mars 2010 21:45

  

My darling, I don’t ever want you to leave me, my darling


You and me were meant to be together, my darling


And if I cannot have you, no one can, you’re my darling


Cause I possess your soul, your mind, your heart and your body..

Av bfalk - 30 mars 2010 14:15

Men det var väll på tiden! Äntligen så ska jag få lite tid med morsan, vi ska åka till Birsta och Ikea :) Jag ska försöka hitta skullcandy hörlurar nånstans och kanske nått annat roligt. Sen så viskade hon i mitt öra att vi nog ska käka där ute oxå.

Nu har jag precis ätit nudlar, gormématen. Ska snart till tvättstugan och hämta tvätt, sen åker jag nog. Jag måste hitta en tröja att ha på mig oxå.. Alla dessa problem va!


Puss.

Av bfalk - 30 mars 2010 13:57

Idag kom den här tshirten hem till mig, tog en större storlek så den passar att ha till strumpbyxor och sånt :)

Den kommer från BlackBook.

  

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards