Alla inlägg under augusti 2008

Av bfalk - 19 augusti 2008 21:46


natten till idag var jag faktiskt ganska duktig, jag gick och la mig vid 1 redan! duktigt av mig.

innan jag gick och la mig kollade jag på scrubs och charlie sheen's serie (kommer fortfarande inte på vad den heter ;p) och så läste jag jenna jameson boken, har snart läst ut den. den är grymt bra! samma författare som skrivit mötley boken, så kanske inte så konstigt ^^ nu måste jag få tag i marilyn manson boken så är jag nöjd!


imorse vaknade jag av ett sms av morsan, men jag låg kvar till 12 typ. då ringde jag pleasure och frågade om dom verkligen piercade igen och det gjorde dom :p

pratade med mama lite, fixade mig och åt nudlar!

när jag stog vid bussen blev jag skit nervös, jag trodde att det skulle göra så ont att jag skulle svimma, haha. jag är ganska så ohård, i know.

kom ner på stan, tog ut pengar och vandrade till pleasure.

fick vänta ett bra tag men sen så kom martin, han surrade om mina tatueringar och massa annat och sen så hade jag en ring i snoken!

 

det kändes inte alls, men nu har jag ganska ont >.< det svider och är uppsvullet. jag försöker röra på ringen men det går knappt. ajj!

efter att jag gjort det så pratade jag med mamma utanför hennes jobb, hon blev chockad över att jag gjort den i näsan men sa inte så mycket mer.


efter det gick jag och köpte skor, hittade även ett par till :) ett par med döskallar och ett par med små gittarer på, dom var så snygga så jag var tvungen!

efter det träffade jag min broder på stan, hängde med han till hemköp och sen till gisse :) satt med dom i någon timme sen träffade jag mamma igen! hon handlade skor sen så gick vi på dallan, drack cider och åt strips. efter ett tag så kom uffe oxå :* vi kramades och han tyckte att jag var ännu mer rock nu med ringen + slingan (som blev way to fet!).


har inte gjort så mycket mer än att sitta här sen jag kom hem, måste verkligen börja städa.. :| det känns inte så peppande men kanske får fin besök imorn, då måste det vara fint tycker jag allt.


på återseende pusspuss&kram


Av bfalk - 18 augusti 2008 20:51


varje gång jag ska fylla i rubriken får jag tänka, ganska länge innan jag kommer på vilken dag det är ;o trodde jag skulle vara ganska bra på att komma ihåg dagarna när jag jobbade, men icke. nu är det ännu värre ^^

bra gjoooort.


idag har jag inte gjort så mycket. vaknade kl 7 av regnet, det verkligen öste ner.. och så frös jag så himla mycket trots täcke och filt :| det tog ett bra tag innan jag somnade om och just när jag gjort det så börjar ceasar the cat skrika utanför min dörr. jag sket totalt i det, men han låter ju som att han fått 58 knivar i sig. 

sov till halv 12, då gick jag upp! fixade mig och drog ner på stan. möttes av en mor och en morbror jan vid vängåvan, jag och jannebanan är alltid så kärleksvänliga mot varandra (det är han alla ord som 'fetto', 'tjockis' osv kommer ifrån, och tog in sig i vår familj). det var kul att träffa han en snabbis, sen vandrade jag och mor till åhlèns där jag köpte färg till mina jeans, gick till hemköp och köpte världens godaste dricka oxå :D sen hittade jag ett par snygga skor, som jag bara måste köpa imorn! blev tokkär i dom men hann inte prova dom eftersom jag fick gå till bussen -.- 


när jag kom hem samlade jag ihop tvätten och gick till tvättstugan. det gick faktiskt bra att tvätta idag. oftast brukar det vara segt och så men inte idag ;o tur det. hade flera kilo tvätt.


pratat med sötpojk idag oxå, iihyeh. eller, typ hela tiden :D det är najs!

sitter föresten med hårfärg i mitt hår, ska ha en blond slinga - en ola salo slinga. mamma säger att jag är smygkär i han, vaffääään. det tror jag inte på.


imorn är det piercing dax :'D


på återseende pusspuss&kram 


Av bfalk - 17 augusti 2008 23:03


Stupid Ryan Sheckler (who isn't stupid at all, rather dashing, really) is 17, a pro-skateboarder, has his own TV show on MTV, and is an executive producer on that show.

SEVENTEEN!
PRO-SKATEBOARDER!
HAS HIS OWN TV SHOW!
IS AN EXECUTIVE PRODUCER!

IT'S LIKE WHAT I WISH I WAS (minus the guy thing)!!!!!!!


I wish I was seventeen, a pro-skateboarder, had my own TV show, and was an executive producer.

But, honestly. Seventeen.

What the hell have I been doing? I could have been training for the X Games!

It's just not fair. I wish I was Ryan Sheckler. Except, again, not a guy. I wish I was Ryan-a Sheckler!

(Or, you know, just dating Ryan Sheckler. Only, if I was, I would have to get used to just saying "Ryan" instead of "Ryan Sheckler," which is what I do now, for no real apparent reason. He's so pretty.)

Av bfalk - 17 augusti 2008 21:53


precis!


igår, lördag. hann jag inte sitta här nått överhuvudtaget. mamma kom in i mitt rum och väckte mig efter 10 nångång, fick fixa mig sen så åkte vi ner på stan, tog ut pengar och åkte till selånger :)

jag hittade en keps (jag som aldrig brukar ha det nuförtiden, men den var rock'n'roll och cool så why not), 12 par strumpor igen och en mötley crüe tshirt och en jackass ^^ hittade en misfits tröja oxå, men den kan man inhandla i sthlm nästa gång vi ska dit.

när jag handlat det så blev vi less, drack en cider sen åkte vi till stan igen. gick upp till gisse och micke, satt där och drack lite och sen gick vi till ip. det var riktigt kul att få se AIK, trots att det bara blev 1-1. gif spelade uselt i andra halvlek, men AIK fick inte dit ett mål. att det ska vara så svårt ibland! jag var hyffsat less, men dom har hamnat i ett grått moln.. bara dom tar sig ur det! och tur att det inte gif vann. jag hade inte klarat av det då, det satt idioter runt oss där på ip. tur att man inte känner nån i black army ^^


efter matchen så gick vi på mammas jobb, hämtade lite saker sen gick vi till gisse igen :) där fick jag en grekflagga och spriit från deras resa, woho :D

vi käkade tacos sen drack vi, gisse gjorde drinkar till mig, som vanligt jätte goda! mötte snuff efter 9 oxå :* sötnosen, vi satt och pratade och hade det mys!

vi satt där till efter elva nångång sen gick vi på stan. jag och snuff drog till dallan, där vi mötte milla och sara. träffade thomas oxå :)

jag hade skit kul! på irish mötte man både den ena och den andra, helt sjukt, jag skrattade så jag höll på att tappa andan, allt var bara skumt :p

vi åkte hem med kvart över två bussen, jag och mama åkte med varandra.

när jag kom hem ringde jag robin :) det var riktigt kul att prata, vi pratade skit länge :o och mitt upp i allt så fick jag fyllehicka, det lär ha låtit småroligt. men det var lite drygt.

vid 6 så somnade jag, jag fattar inte hur jag orkade vara uppe så länge.


idag, söndag. vaknade jag klockan 11, bara några timmars sömn. kollade lite på tv men sen somnade jag igen. nästa gång vaknade jag halv fem, helt yr och matt. gick och duschade, låg i soffan, skurade råttburen, låg i soffan, käkade lite pizza och sen satte jag mig här.

tänkte snart kolla på mission impossible 2&3, jag älskar dom! det är röj.


på återseende pusspuss&kram

Av bfalk - 15 augusti 2008 22:55




'Har pojkar i min lägenhet
Som tycker jag är jävligt fet
Och alla pojkar rycker sladden pajar fucking våldtäktslagen'


jag är inte alls beroende av just det raden i 'segertåget'

Av bfalk - 15 augusti 2008 22:28


igår, torsdag. alla på msn fick tydligen för sig att prata med just mig så jag satt här bra länge, gick och la mig lite senare, såg ett heroes avsnitt och sen somnade jag. hade en väldans fin dröm i början av sovandet :D i likeee it.


idag,fredag. jag gick upp tjugo i tolv ungefär, gick direkt till duschen sen fixade jag mig.

var inte så hungrig imorse men tvingade i mig en halv macka. sen var det bara att småspringa till bussen med mamma i luren.

åkte till birsta med matte, gick till onoff. men mina kort hade inte kommit! helt sjukt. sluta lura mig med att skriva att dom har kommit, buhu. har ju mega snygga bilder på en vissa karl. men köpte heroes del2, jag hade inte fattat att det fanns en sån, haha. det var mys. jag är helt såld på heroes, jag sa det till matte oxå:'kommer du ihåg när jag såg första avsnittet, jag blev ju besatt!' men serien är ju helt underbar.

sen gick vi till hm där jag hittade hårfärg, en tshirt och sminkgrejjs. sen hittade jag även kate moss bodylotion, den luktar såååå gott! jag önskar mig parfymen ^^

åkte ner på stan igen, inhandlade lite där. gick på pleasure och frågade om hur mycket piercingar kostar. tur att rötmånaden är slut snart, jag vill pierca mig ;o


när jag kom hem åt jag lite, men kunde inte äta trots att magen kurrade. såg lite på heroes, satte mig här senare och pratade med lite folk på msn :) sen när mamma kom hem har hon surrat på med mig som fan, jag fick hjälpte henne med ett korsord nyss oxå, haha, jag som suger på det. tur att det bara var med kändisar. det är jag nog ganska bra på.

just nu lyssnar jag på backyard babies (ovanligt, är man kär så är man), och så smsar jag med ett gammalt exkex som antagligen är på fyllen, för vilka sms det är :p det är roande iallafall!


ska nog snart typ lägga mig i sängen och glo på.. ja. ni vet. orka inte skriva det nå mer.

skulle egentligen ut ikväll, men jag kände i hela kroppen att jag verkligen inte orkade :s och då brukar det inte bli så bra endå, hade skum känsla i kroppen oxå. så jag denna gång hoppade jag. men ska ut imorn och röja! AIK kommer hit, kan det bli bättre?! äntligen får jag se dom igen! min obolo :') i do love you!

men först blir det en tripp till selånger, måste köpa in strumpor och tygmärken + rocktröja? får se vad jag hittar. hoppas egentligen att jag inte hittar nått, har gjort av med sjukt mycket pengar den här månaden. det svider -.-



på återseende pusspuss&kram

Av bfalk - 14 augusti 2008 20:56



började lyssna på Hinder igår, så himla bra! hela deras skiva är jätte bra, 'extreme behaviour'.

jag är smyg kär i sångaren oxå, i hans röst.

enyoy! 

Av bfalk - 14 augusti 2008 20:26


igår, onsdag. så var det min sista dag på jobbet, det kändes ganska bra när jag vaknade på morgonen trots att jag som vanligt var jätte trött. jag fick stressa dit oxå, det regnade så jag kunde inte ta cykeln så jag fick småspringa. as drygt -.- blev jätte varm oxå, äckligt.

när jag kom dit fick vi veta att en av 4 var sjuk. då var vi bara 3, så jag fick ta en hel sida själv. sjuuukt stressigt, men det gick ju. efter ett tag kom det en tjej som skulle jobba med mig under dagen, så vi fick ju upp alla endå.

tiden gick jätte snabbt och vid 4 fick jag gå hem :) fick världens kram av en som jobbar där, det var gulligt ^^

hoppas man får jobba där senare oxå!


när jag kom hem fick jag snabba mig, byta kläder och fixa mig sen åka ner på stan. träffade mamma och hennes kompis, fick min KISS tröja som jag hade beställt och så gick vi på pleasure och köpte tygmärken.

efter det blev det middag på dallan, efter en stund kom uffe och hans vän! :) jag och uffe satt och kramades och pratade, det var verkligen jätte kul! vi pratade om allt medans dom andra tjyvlyssnade. och jag var så otroligt snäll så jag bjöd på resterna av min mat, det är kärlek det.

när uffe hade gått fick jag skit ont i magen, beställde varm choklad - då blev det genast bättre.

när vi gick därifrån så vandrade vi till hemköp, handlade lite där sen åkte vi hem. jag var vaken ganska länge, typ till 1 och då gick mina ögon i kors. toksomnade på en gång!


idag, torsdag. vaknade jag vid 1, var helt seg i skallen. sovit lite väl länge kanske? ;o

ringde mamma och pratade med henne en stund, hoppade in i duschen och sedan sminkade jag mig.

även att symaskinen ville vara min vän idag, helt otroligt. gjorde om 3 par jeans till skjorts (om jag endå inte använder jeansen så blir dom mer populär i mina ögon när dom är skjorts) och så ska jag sätta fast tygmärken på nått av paren, har inte kommit på vilken än bara.

sen har jag bara suttit vid datorn och lodat. vid halv 5 började min mage kurra, då kom jag på att jag inte hade ätit nått. så åt 2 mackor, men var endå inte så sugen på mat kände jag.


efter ett tag kom mama, hon gjorde pita bröd med kebab. jag älskar det, men åt bara en halv. har verkligen ingen matlust idag ;o wiierd.

och så har jag varit helt död i skallen, är skit trött. men ska nog inte sova än, då vaknar jag inatt och är klarvaken.


ska se på film eller på 'heroes' snart tänkte jag, får se vad jag väljer ^^

imorn ska jag till onoff och hämta mina bilder jag beställde i måndags, och så ska jag nog inhandla ramar till vissa bilder och så ska jag köpa hårfärg och några snygga strumpbyxor.

jag längtar som en gris till tisdag, då ska jag förhoppningsvis bli lite snyggare när jag kollar mig i spegeln. mihihi.

bara mina pengar räcker till allt jag ska köpa, det måste dom göra - annars blir jag förbannad. känns som man inte kommer få sådär jätte mycket i lön heller ;o iaf inte augusti lönen. jaja, jag måste ha sakerna jag ska köpa ^^


nej, nu svamlar jag igen.

ska lägga mig i sängen och glo på nått nu!


på återseende pusspuss&kram



Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards