Alla inlägg under september 2009

Av bfalk - 30 september 2009 23:07


Salem Al Fakir - It's only you part 2.

Så himla underbar och fin låt! Jag mår jätte bra när jag hör den, jag får mig ett litet léende på läpparna och magen blir varm. Det är sånt låtar ska framkalla.

~ If you ever would be mine, I will never ever let you down.


Av bfalk - 30 september 2009 22:54


Som jag skrivit så många gånger förr så älskar jag svartvita videos och bilder.. Det känns så mycket mer stilrent och finare än med färg.

En vanlig bild kan bli så mycket vackrare om den är i svartvitt, kolla bara på dessa bilder jag tog idag innan jag sprang till bussen:

  

Vårt vardagsrum som är fullt med tavlor

  

 

  

Min morfar John som går på sundsvallsgator, han var väll runt 20-30 år där.

        

Bilderna hade säkert blivit mer bildsköna om jag hade en riktig kamera, men det får duga så länge, eller hur!

Nu ska jag hoppa (japp) i duschen och tvätta ur min färg.

Föresten, imorn ska jag hänga med Jessica, min brud :*

Av bfalk - 30 september 2009 20:57


Ja, det är frågan man alltid ställer sig.

Jag var tvungen att hitta något roligt idag kände jag, när jag ändå skulle ner på en stan en snabbis. Fram och tillbaka, tillslut så hittade jag massa saker jag ville ha. Jag köpte även boken till mamma och käk till mig själv. När jag stog och väntade på bussen så var gatans psycho där, åh. Jag är så taskig mot honom känner jag, men han är ju så ultra dum i huvudet och att försöka vara trevlig går bara inte. "Jaa, när det blåser så blir det ganska kallt ute. Väldigt kyligt." Nähä? Den där gubben dyker alltid upp när jag minst anar det, han är läskig dessutom, inte bara dum.

Jag skurade ju som sagt råttburen förut, inget bett på tårna vilket var väldigt konstigt eftersom Tyrone älskar att bitas just där. Nu sitter jag och väntar på ett nytt avsnitt av Efterlyst ska börja, sedan ska jag allt färga mitt hår! :)

Shoppingen today:

            


Och så här valde jag att se ut idag, vilket uppmärksammades av en del?

  

Jag gick dock inte runt med fingret vid munnen.

Marilyn Manson tshirten fick äran att bäras av mig idag oxå!

Av bfalk - 30 september 2009 18:39


Ikväll är det Tyrone's kväll.

Jag har precis käkat och nu ska jag göra rent och fint i hans bur, får se om hans dementa betèende vill vara snäll mot mig idag och att han inte biter mig i tårna.

Skriver mer senare!


PUSS!

  

Av bfalk - 30 september 2009 12:49


Jag loggade in här en snabbis för att sedan logga ut. Nej, jag var tvungen att logga in igen när jag insåg att det bara är mammor som skriver på den här platsen.. Åh, jag fick ångest, får jag dela plats på tokiga tanter som berättar hur dåligt det gick att amma? Det är just sånt jag vill läsa om; spya, gnäll och hela kalaset! Och det behöver ju inte vara tanter, förlåt mig. Det kan ju vara unga människor oxå, har hört att det är inne nu.

Jag var alltså tvungen att skriva ett inlägg pga hela upplevelsen.

Jag sitter här och funderar på om jag ska käka lite frukost, det vore nog snällt mot min arma mage. Jag funderar även på om jag ska försöka pallra mig ner till stan och köpa lite käk, allt gott finns ju inte på ica som vi har här + att det är så sjukt dyrt. Jag fattar inte hur jag har råd med all chips..

Om jag tar mig ner till stan måste jag köpa hårfärg oxå, det behövs verkliigen!


Igår var jag skit nära på att kasta ut datorn, jag fattar inte vad det är med den. Både själva datorn och internet är så sjukt segt så jag vill hoppa på den. Så om jag inte skriver på ett tag, så är nog datorn död. Och jag kommer inte begrava den!


PUSS!


Av bfalk - 29 september 2009 22:38

  

  

  

Av bfalk - 29 september 2009 22:15


Jag fick några bilder mailade till mig från i söndags, bilden på mig och mor föll mig i smaken!

Morsan samt några andra sa hela tiden hur lika vi var varandra. Hmm.. den har man ju aldrig hört förut. Jag kommer nog alltid att vara miniCarin!

Jag har inte gjort alltför mycket, försökte trycka i mig lite soppa förut men är inte alls sugen på mat (helt otroligt). Jag har legat i soffan och kikat på idol och kollat på The Mentalist, nu väntar jag på att sporten ska börja så man får se vad som har hänt.

Jag tror inte att jag har så mycket mer att berätta denna kväll..

SEEYAA!

 

  

Moder&dotter. Bilden är ganska dålig för det blir så när man tar dom från mailet, skit dåligt! Obestämd

Av bfalk - 29 september 2009 18:42


Jag kan visst framkalla någon form av njutning hos det manliga könet genom mina bilder.

Oj, det lät som att jag bara laddar upp nakenbilder. Jag är fullt påklädd, hela tiden!

  

Fan, det var ett tag sen man fick någon sådan kommentar bara sådär. Jag kan än, även fast jag lever i celibat. HEHE.

Ja, jag är väll söt ibland. Dock inte nu, men vafan. Man är väll ingen Megan Fox elle!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards