Alla inlägg under september 2008

Av bfalk - 30 september 2008 17:35


inatt har jag hostat hela natten :/ skit jobbigt.

sover jätte dåligt, jag som brukar vara bäst på att sova!

men har sovit lite mellan 3 och 4 iallafall.. lär ju inte kunna somna ikväll, menmen. är man trött måste jag få blunda en stund :o

imorn ska jag försöka ta mig till skolan.. hoppas jag klarar hela dagen! hoppas jag mår bra. fast det kanske är för mycket att hoppas på . vill bara bli riktigt frisk nu, missar så sjukt mycket. och grupparbetet är ju jobbigast, hoppas inte flixen tror att jag dissar dom.


inatt när jag inte kunde sova så skrev jag massa saker. har inte gjort det på skit länge. inte sånt som man kunde se i min bdb direkt (den till uffe) men gjorde en sån till han och mamma sen skrev jag bara om olika saker. dom blev helt okej, men vissa kanske tar åt sig om vad jag tycker om vissa saker. menmen, vet inte ens om jag ska skriva dom här såaaatt.


hoppas min käre mor kommer hem snart, det kurrar i magen. synd bara att man inte känner nån smak när man är förkyld! det suger. jag älskar mat, mmmmm.

nu är mamma ledig i en vecka innan hon börjar sitt nya jobb! :) hoppas hon får nått bra och som hon verkligen gillar. det är hon värd, sötmamma min.

ska försöka vara frisk tills på fredag så man kan ta en afterworkare med henne och gisse. saknar henne som faen.


just nu sitter jag bara här och funderar på om jag ska köpa massa strumpbyxor imorn, alla mina har jag fått kastat för dom gått sönder. öööhmm.. hur detta har hänt vet jag icke.

skulle vilja ha nya iaf, i snygga färger och sånt. hoppas jag orkar kika på några imorn.

lyssnar oxå på en skiva jag just laddat hem, 'rock anthems', himla bra! bland skiva med gamla rock låtar.


undra hur min septumpercing mår efter 2 rejäla sjukdomar.. stackars. jag ska försöka vårda den med kärlek. nån gång i livet.


på återseènde pusspuss&kram

Av bfalk - 29 september 2008 19:00




skit bra låt, helt enkelt

Av bfalk - 29 september 2008 14:14


vaknade med att jag hade jätte ont mellan skuldrorna.. hmm.. tänkatänka -just det, hosta hela tiden.

men jag är inte bitter.


ska snart försöka äta nått, det är så kul när man inte har nån smak. och så ska jag se klart wedding crashers :)

igår fick jag hem brad pitt's vampyr film, åååh älskar den! men fick leta som en idiot innan jag hittade den. jag kanske botas?

fan vad less jag är på fotbollen.... aaaaah! det funkar inte alltså. tur att det snart är slut, så kanske man har en chans nästa år.


äh, jag har inte så mycket att säga.

magnus på torsdag, yiiiha!


på återseènde pusspuss&kram

Av bfalk - 28 september 2008 15:35


när jag kände av att jag var på väg att bli sjuk, fick jag den smarta idèn: jag sover bort det! jag är väldigt bra på att sova, så why not?

när brorsan brukar bli såhär sjuk sover han bara bort det.


nu kommer vi till problemet: jag kan inte sova!!!

ögonen går i kors, men febern/snoret (här orkar jag inte bry mig om att det låter äckligt) gör så att det är omöjligt att sova. om jag såg ut som white trash efter förra sjukdomen, ser jag nog hundra gånger värre ut nu :)

fan alltså.

borde döpa om bloggen till 'sjukdoms bloggen', det enda jag skriver om är alla fucking sjukdomar.


snart kommer matte hit, han har fixat morsans dator och så ska han fixa så jag får nått bra bränninsprogram så jag kan se på två delade filmer! typ som batman och sånt bra :'D har oxå säsong 1 och 2 av dexter, sjukt snygg karl! och as bra serie.


mord i sinnet ikväll, tur att man kan vara glad över lite.


Av bfalk - 28 september 2008 08:51


jag hatar att vara sjuk. helst när jag nyss varit det.

men jag är nog inte så förvånad, jag har inget immunförsvar och jag bor med en som kommer hem och är jätte sjuk.

jag kan inte sova, vaknar hela tiden av att jag har feberdrömmar. uscha, dom är små läskiga faktiskt.

den här natten har jag vaknat typ tre gånger, ska försöka sova igen nu.

har grymt ont i kroppen, får alltid det när jag blir förkyld :o mamma lovade en massage idag, hoppas det blir så ^^


vet inte hur många filmer jag har sett, finns ju inget att göra.

igår kom mamma hem med ett skisött paket med godis och en bok, hon blir alldeles till sig när jag är sjuk. gulli <3


nej, nu ska jag försöka sova några timmar till!


Av bfalk - 26 september 2008 22:52


jag+feber+halsont = sant.


no lifer, no more!

jag borde få sitta i nån slags tunna där inte baciller kommer åt mig på nån månad eller två.

i blame it on mama!


men jag ska få i mig ett chips eller två.

fan vad jag tycker synd om mig själv, haha.

Av bfalk - 26 september 2008 18:32


i onsdags blev min mor väldigt sjuk, men hon kände endå att hon ville se matchen så vi åkte ner till dallan och åt mat, umgicks med uffe (fick ett skit snyggt ciggpaket, hahha) och så kom micke och såg matchen med oss. som vanligt blir jag fruktansvärd nervös, säger fan ett antal gånger och måste gå därifrån ibland.

det blev 1-1, CH frälste oss med målet.

var kvar ett tag där och hade trevligt! :)

när vi kom hem så duschade jag och la mig, men jag kunde inte sova. mådde så fruktansvärt illa! sov knappt nått, så jag kom ju inte upp på torsdagen.


igår låg jag mest och tyckte synd om mig. och mamma var sämre. så jag var skit rädd att jag skulle bli sjuk igen.

dessutom fick mamma ryggskott, så hon har jätte ont :/ fick hjälpa henne med massa saker.

på natten såg jag 'number 23', jätte bra film! jim carrey borde göra sånna här filmer, han hetsar så mycket när han är med i komedier.


idag blev jag oxå hemma, är skit rädd att det är nån magsjuka på gång :o

jag vet att jag skriver mycket om hur jag mår illa osv, men jag gör verkligen det. jag är inte hemma 'för jag inte orkar' eller inte kommer upp. jag mår verkligen piss, och jag är så rädd för att bli riktigt sjuk igen för jag inte har nått immunförsvar. jag är hellre i skolan än att vara hemma och känna att man ska spy upp inälvorna.

fick hjälpa mamma lite när jag gick upp, sen tog jag på mig mjukiskläder och en mössa sen åkte jag ner på stan och handlade lite.

träffade matte på stan, så han fick hjälpa mig! :)

det gick inge vidare på stan, kallsvettades och trodde jag fått feber sen på bussresan hem fick jag ont i halsen.. yeeeah. number one sjuklingen.

jag är värsta frusen nu och lite trött, tror jag ska ta en powernap ;p

det skulle ha varit fest med brudarna ikväll.. ville verkligen, men det går ju inte :(


jaja.

ikväll blire film.


på återseènde pusspuss&kram

Av bfalk - 23 september 2008 21:17


trött som en gnu! hela morgonen, dagen och kvällen.

idag har jag gjort en dryg uppgift i friskvård och städat, hör och häpna!! borde få nått fint nu alltså..


nu ska jag käka asgoda mackor, sen blire sängen! kanske ser klart alpha dog, kan ju endå inte sova :/ det är drygt kan jag lova. menmen.. blir bättre när jag kommer till sthlm:)

imorn är det dallan, fotbollsderby: Apor - AIK. skit nervös.


på återseènde pusspuss&kram

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards